بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

دانلود بازی FIFA 20

FIFA-20-Demo-PC-Game.jpg (480×679)

فوتبال بخشی جدانشدنی از زندگی ما ایرانی‌هاست و حتی برایش سر و دست می‌شکنیم و با چه هیجانی برای تماشای گل زدن تیم محبوبمان جلوی تلویزیون می‌نشینیم. شبیه‌سازهای ورزشی مدت‌هاست که هیجان ورزش را دوچندان کرده‌اند و مدت‌هاست که خودمان نیز می‌توانیم کنترل تیم را به دست بگیریم و هر طور که دلمان بخواهد بازیکنانش را این‌طرف و آن‌طرف ببریم. یکی از فرانچایزهایی که محبوبیت بیشتری میان بازیکنان دارد نیز سری بازی FIFA است. Electronic Arts با وعده تغییرات زیادی نسخه جدید بازی به نام FIFA 20 را معرفی کرد و حالا بر اساس سنت هرسال این کمپانی، نسخه Demo بازی منتشرشده است.

یکی از بخش‌های جدیدی که به بازی FIFA 20 اضافه‌شده است، Volta Mode یا همان فوتبال خیابانی خودمان است. این بخش شمارا در زمین‌های کوچک‌تر قرار می‌دهد و می‌توانید لذت دریبل‌های فانتزی و پاس‌کاری‌های جالب را در آسفالت یا سقف برجی در توکیو بچشید. تیم‌های موجود در بازی FIFA 20 Demo اما زیاد نیستند و تنها قادر به انتخاب تیم‌های چلسی، لیورپول، تاتنهام، رئال مادرید و PSG هستید. همچنین تنها دو حالت Volta و Kick Off در دسترس هستند و EA تنها می‌خواهد باگ‌ها و مشکلات جزئی بازی را ببیند. سه استادیوم مشهور سانتیاگو برنابئو، استفنورد بریج و تاتنهام استادیوم نیز در دسترس هستند و با ورود به جو مخوف این استادیوم‌ها، هیجان واقعی فوتبال و لذت تلاش برای برد و گل زنی را درک خواهید کرد.

گیم پلی بازی FIFA 20 Demo تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌های پیشین داشته است. دفاع کردن آسان‌تر از نسخه‌های قبلی است و همچنین گزینه‌های بیشتری برای حمله روبه‌جلو خواهید داشت. یکی از بخش‌هایی که کاملاً تغییر پیداکرده است نیز ضربات آزاد است و به‌نوعی باید ابتدا نشانه بگیرید و سپس شوت بزنید که چیزی مشابه پنالتی زدن در بازی است و این‌طور دقت بیشتری در ضربات آزاد خواهید داشت. مدافعان فوق‌العاده هوش مصنوعی بهتری دریافت کرده‌اند و دیگر به آن راحتی نمی‌توان به آن‌ها لایی بزنید و البته دروازه‌بان‌ها نیز آن تیز عقاب قدیمی نیستند که با هر شوت چند متر بپرند و خوشحالی شمارا خراب کنند. آب‌وهوای متغیر نیز از بخش‌های جذاب بازی است و ممکن است در طول یک مسابقه آب‌وهوای ابری، بارانی و آفتابی را باهم تجربه کنید.

اگر هنوز تصمیم خود را برای خرید FIFA 20 نهایی نکرده‌اید، تجربه FIFA 20 Demo کمک زیادی به شما خواهد کرد.

در ادامه برای دانلود بازی FIFA 20 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7/8.1/10
Processor (AMD): Phenom II X4 965 or Equivalent
Processor (Intel): i3-2100 or Equivalent
Memory: 8 GB
Graphics card (AMD): Radeon HD 7850 or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 660 or Equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
Hard-drive space: 50 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 10
Processor (AMD): FX 8150 or Equivalent
Processor (Intel): i5-3550 or Equivalent
Memory: 8 GB
Graphics card (AMD): Radeon R9 270X or Equivalent
Graphics card (NVIDIA): GeForce GTX 670 or Equivalent
Online Connection Requirements: Broadband Connection
Hard-drive space: 50 GB

دانلود بازی eFootball PES 2020

| پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۴۴ ب.ظ

دانلود بازی PES 2020

eFootball-PES-2020-PC-Game.jpg (480×679)

چه ساعت‌هایی از عمرمان بود که دورهم جمع می‌شدیم و آن تلویزیون رنگی کوچک و پلی‌استیشنی که یک کالای لوکس محسوب می‌شد. تمام پسران هم سن و سال فامیل لحظه‌شماری می‌کردند که یکدست از آن PES جذاب را بازی کنند و بتوانند پا جای روبرتو کارلوس بگذارند و شوت مهیبی را به سمت دروازه شلیک کنند. سال‌هاست که سری بازی Pro Evolution Soccer رفیق زندگی‌مان است و هرچند که چند سالی است از دوران اوجش فاصله گرفته است، اما این بار کونامی با تغییر اسم بازی به eFootball PES 2020 به میدان برگشته است و به نظر رگه‌هایی از امید برای بازگشت به آن دوران طلایی دیده می‌شود.

کونامی این بار تصمیم گرفته است که لایسنس چند تیم مشهور را به دست بگیرد و به همین دلیل تیم یوونتوس با تمامی کیت‌ها و آن استادیوم شلوغش به‌طور اختصاصی در بازی eFootball PES 2020 حضور دارند. می‌توانید لذت دریبل و گل زدن با رونالدو را در آن لباس گورخری مشهور تجربه کنید. از سوی دیگر مسی و یارانش نیز مانند همیشه برگشته‌اند و با اسکن سه‌بعدی، یکی از بهترین چهره‌های ممکن ساخته‌وپرداخته شده است. تغییرات در گوشه و کناره بازی دیده می‌شوند و حالا گیم پلی نیز به واقعیت نزدیک‌تر شده است. دوربین تغییر کرده است و با هر حرکت شما نیز یک نمای جدید دریافت می‌کنید که هیجان کار را بالا خواهد برد. بازی شباهت‌های زیادی به PES 2019 دارد و یک سری مشکلات قبلی نیز رفع شده است. هر بازیکن روش خاص خودش را دارد و البته که آندرس اینیستا، اسطوره آبی اناری‌ها، به بهبود گیم پلی بازی کمک کرده است.

اسطوره‌ها یکی از بخش‌هایی است که همه را مجذوب خود خواهد ساخت و می‌توانید ستاره‌های سابق تیم‌های باشگاهی مانند رونالدینیو و باتیستوتا، بکهام و توتی را زیر نظر خود داشته باشید و گل‌های متعددی با آن‌ها به ثمر برسانید. دریبل زدن فوق‌العاده حس لذت بخشی دارد و کافی است که این کار را با ستاره‌ای چون مسی امتحان کنید تا بفهمید که چه تلاشی برای ساخت گیم پلی بازی به‌کاررفته است. یک سری مربی‌های افسانه‌ای مانند کرویف و زیکو به بخش مسترلیگ اضافه‌شده‌اند که دیدن آن‌ها حس جالبی دارد و بعد از گلایه‌های متعدد، حالا سیستم خریدوفروش بازیکن بهتری به کار گرفته‌شده است. منو جدید بازی eFootball PES 2020 جذاب و دیدنی است. منتظر چه نشسته‌اید؟ می‌خواهید لذت لادسیما را بچشید یا نه؟

در ادامه برای دانلود بازی PES 2020 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

بازی NBA 2K20

| يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۰۹ ب.ظ

NBA-2K20-PC-Game.jpg (480×679)

دانلود بازی NBA 2K20 برای PC

طرفداران بسکتبال NBA می‌دانند که در طول دهه گذشته تنها یک گزینه منطقی برای پاسخ به نیاز یک شبیه‌ساز بسکتبال وجود داشته است و آن‌هم NBA 2K بوده است. سال‌هاست که کمپانی 2K دست بالایی در زمینه تولید این بازی دارد و کسی یارای مقابله با او نیست. هنوز هفته‌ها تا شروع فصل جدید بسکتبال آمریکا مانده است و چطور می‌توانیم این خلأ به وجود آمده را پرکنیم؟ 2K Sports خبرهای خوشی برای شما دارد و بازی NBA 2K20 بهترین پاسخ برای پر کردن اوقات فراغت شماست. استودیو این بار تا توانسته ویژگی‌های جدید را اضافه کرده است و مزه بهتری به بخش‌هایی مانند My Career بخشیده است و البته که حضور لیگ زنان نیز پرستیژ کار را بالابرده است.

یکی از بخش‌هایی که در بازی NBA 2K20 توجه زیادی را به سمت خود جلب کرده است، MyCareer است و این بار ادریس البا را شاهد هستیم که به دوز سلبریتی های بازی افزوده است و به‌نوعی کلاس بازی را بالاتر برده است. این اولین بار است که لیگ بسکتبال زنان آمریکا به نام WNBA نیز در بازی گنجانده‌شده است و ممکن است که از عدم وجود این بخش شکایت داشته باشید و حالا دیگر نمی‌توانید هیچ ضعفی در بازی پیدا کنید. هر نسخه تغییرات زیادی را در گیم پلی بازی ایجاد می‌کند و البته که جلوه‌های بصری بازی نیز مانند همیشه خیره‌کننده هستند. لذت حضور در استادیوم‌های شلوغ و تشویق بی‌امان تماشاگران چیزی است که نمی‌توان با هیچ واژه‌ای توصیف کرد. حالا پرش به سمت تور کمی چالش‌برانگیز شده است و دم به دقیقه نمی‌توانید خود را به سمت تور پرتاب کنید. البته تعویض‌ها نیز سریع‌تر شده‌اند و می‌خواهید LeBron را به نیمکت بفرستید؟ فشردن یک دکمه این کار را برای شما خواهد کرد البته نیمکت نشینی او چندان کار منطقی نیست!

NBA 2K20 همان حس و حال همیشگی بسکتبال NBA را دارد و هیجان در تاروپود بازی و تمام نقاط و گوشه‌های زمین یافت می‌شود. چه زمانی که دفاع می‌کنید و چه زمانی که بی‌مهابا حمله می‌کنید و دست و پای حریف را می‌لرزانید. بخش داستانی به اوج خود رسیده است و حالا زحمات چندساله استودیو به ثمر نشسته است و شاهد گل سرسبد نسخه‌های چند سال اخیر بازی هستیم. کافی است نگاهی به بخش آنلاین بازی بیندازید و از رقابت روی تور با دیگر بازیکنان لذت ببرید. NBA 2K20 هر آنچه یک طرفدار بسکتبال می‌خواهد را به بهترین شیوه و با نهایت هیجان برآورده کرده است. منتظر چه نشسته‌اید؟ توپ را بگیرید و به سمت تور حریف پیش روید، ثانیه‌شمار در گردش است!

در ادامه برای دانلود بازی NBA 2K20 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD FX-4100 @ 3.60 GHz or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GT 450 1GB / AMD® Radeon™ HD 7770 1GB or better
DirectX: Version 11
Storage: 80 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0x compatible Dual-Analog Gamepad: Recommended

سیستم پیشنهادی :
OS: Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-4430 @ 3 GHz / AMD FX-8370 @ 3.4 GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 770 2GB / AMD® Radeon™ R9 270 2GB or better
DirectX: Version 11
Storage: 80 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: Dual-analog gamepad

دانلود بازی Gears 5

| يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۰۶ ب.ظ

Gears-5-PC-Game.jpg (480×679)

دانلود بازی Gears 5 برای PC

بعدازآنکه Kait Diaz یا همین کیتی خودمانی ما شروع به دیدن یک سری رؤیاها از گروه خبیث The Sawrm کرد، به‌یک‌باره سؤال‌های زیادی برای او ایجاد شد و تازه بعد از پیوستن به OCG بود که فهمید مدال افتخار زیبایش نیز در حال تغییر است و مدام احساسات عجیب‌وغریبی را می‌چشد. همین بود که باعث شد سرنوشت مادرش را بفهمد و حالا راز مهیبی برای دوستانش برملا شده بود. Kait بالاخره احساسات زنانه‌اش شکفت و اشک‌بار ما را در انتظار نسخه بعدی بازی گذاشت. استودیو The Coalition بالاخره یخ ماجرا را شکست و بازی Gears 5 را به بازار عرضه کرد و بالاخره می‌توانیم آخر ماجرا را مشاهده کنیم. Kait Diza در آخر به راز مهیبی دست می‌یابد و بالاخره دشمن اصلی بشریت را پیدا می‌کند.

Kait با آن قیافه جدی و جذابش به شخصیت اصلی بازی Gears 5 تبدیل‌شده است و بعد از اتفاقات بازی Gears of War 4 دربه‌در دنبال واقعیت خانواده‌اش می‌گردد و می‌خواهد ببیند که آیا واقعاً او ارتباطی با دشمن ضد بشری بازی به نام The Swarm دارد یا خیر. Kait و همکارانش برای متقاعد کردن دو یار قدیمی به روستایی می‌روند و متأسفانه جواب نه از طرف آن‌ها دریافت می‌کند و تازه اینجا Swarm نیز از ناکجاآباد پیدایش می‌شود و می‌خواهد روستا را با خاک یکسان کند. JD به همراه نیروهای OCG از راه می‌رسند. کیت دچار رؤیاهای عجیبی شده است و دیگر نمی‌تواند آن‌ها را تحمل کند، در آخر او همه‌چیز را کف دست دوستانش می‌گذارد و برای فهمیدن علل ایجاد این حوادث عجیب به آزمایشگاهی دوردست می‌رود. آنجاست که همه‌چیز برملا می‌شود و تازه می‌فهمد که او قرار است ملکه بعدی Locust ها شود. او خودش دشمن اصلی بشریت است!

سری بازی Gears of War همیشه به آن کاورگرفتن هایش مشهور بوده است و این بار نیز باید آن‌قدر کاور بگیرید تاجانتان درآید. البته این دفعه یک ربات نیز رفیق راهتان است و برای شما غنائم جنگی جمع‌آوری می‌کند و بالاخره نوکر خوبی است. استودیو این بار از دنیایی بزرگ و شبه جهان باز استفاده کرده است و به قول خودشان از بازی God of War الهام گرفته‌اند. شخصیت‌ها هرکدام توانایی‌های عجیبی دارند و یکی از آن‌ها که حتماً عاشقش خواهید شد، توانایی تغییر ذهن دشمن توسط Kait است که دو نفر را علیه هم می‌کند و به‌یک‌باره دشمن جد در جد یک می‌شوند و خدا را شکر برای لحظه‌ای خیالتان را از رگبار مهیب دشمن راحت خواهد کرد. لذت تجربه بازی همراه چند نفر از دوستان و در حالت Co-Op فوق‌العاده است و به‌یک‌باره متوجه خواهید شد که هنگام سوتی دادن اعضای تیم، چه قدرتی در داد زدن دارید!

The Coalition الحق این بار در زمینه مولتی پلیر کولاک کرده است. مودهای بازی آن‌قدر جذاب هستند که با تماشای یک ویدیو از آن‌ها ضربان قلبتان غوغا می‌کند. حالت Horde شمارا در گروه‌هایی 5 نفره قرار می‌دهد که از چپ و راست دشمن روی سرتان خراب می‌شود و حالت Escape نیز موج موج هیولا به سمتتان می‌فرستد و باید گروهی کلکشان را بکنید. Gears 5 مثال دیگری برای هیجان است و این وسط راز بزرگ Kait نیز همه‌چیز را خراب می‌کند. آیا او در آخر واقعاً تبدیل به دشمنی ضد انسانی خواهد شد؟ با آن قدرتش خدا نکند!

در ادامه برای دانلود بازی Gears 5 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: Windows 7 SP1 64-bit, Windows 10 64-bit
Processor: AMD FX-6000 series | Intel i3 Skylake
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 280 | NVIDIA GeForce GTX 760 (Windows 10) | NVIDIA GeForce GTX 1050 (Windows 7)
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 80 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :
OS: Windows 10 64-bit
Processor: AMD Ryzen 3 | Intel i5 Skylake
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 570 | NVIDIA GeForce GTX 970 (Windows 10) | NVIDIA GeForce GTX 1660ti (Windows 7)
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 80 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

دانلود بازی برای کامپیوتر

| شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۳۶ ب.ظ

ec0k_5d73ab5499800.jpg (1000×665)

چه کسی می‌تواند خاطرات کودکی‌اش که پای کنسول‌های سگا و نینتندو گذشته است را فراموش کند. در میان آن خیل عظیم بازی‌های خاطره‌انگیز، یک نام بیشتر از همه به چشم می‌خورد و آن نیز سری بازی‌های Mortal Kombat است. مبارزه تن‌به‌تن دو تنومند و به خاک و خون کشاندن او با حرکات خیره‌کننده، جذاب‌تر از نان‌وآب برای ما بود. این سری بعد از 25 سال تجربه حالا با Mortal Kombat 11 گردوخاک عجیبی به پا کرده است و ممکن است دنبال وب‌سایت مطمئنی برای دانلود Mortal Kombat 11 بگردید؟ ما برای این سؤال شما جواب خوبی داریم!
بازی‌های ویدیویی بخش جدایی‌ناپذیر زندگی بسیاری از ماها حساب می‌شود و برای پر کردن این خلأ البته نیاز به یک وب‌سایت دانلود بازی مطمئن و پرسرعت دارید که تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهد. اسم بازی PUBG حتماً به گوشتان خورده است و می‌دانید که دنیای بتل رویال چه اندازه هیجان‌انگیز است. با ورود به بازی 100 نفر همراه شما هستند و برای پیروزی باید تک‌تک آن‌ها را بیرون کنید. اما ممکن است دنبال سایتی بوده باشید که دانلود PUBG با آخرین آپدیت را ارائه کرده باشد و حالا وقتش است که با این سایت آشنا شوید!
پارسی گیم باتجربه‌ای 7 ساله در زمینه دانلود بازی کامپیوتر و کنسول‌های بازی و البته آخرین اخبار و تریلرهای بازی مکانی فوق‌العاده برای دانلود جدیدترین بازی‌های روز است. ازجمله ویژگی‌های مطرح پارسی گیم می‌توان به‌سرعت فوق‌العاده سرورها اشاره کرد و البته که نیم‌بها بودن دانلود از سایت نیز کیف دیگری دارد و می‌توانید راحت بازی‌های با حجم بالا را با آخرین سرعت و کیفیت فوق‌العاده روی کامپیوتر شخصی خودتان داشته باشید. دانلود بازی PC حالا راحت‌تر از هر زمان ممکن است و این به لطف سرورهای پرقدرت پارسی گیم است. خیلی از ماها کنسول بازی داریم و چه چیزی جذاب‌تر از یه کنسول Xbox One؟ اما دانلود از سرورهای مایکروسافت ساعت‌ها وقتتان را تلف خواهد کرد و خبری از دانلود نیم‌بها نیز نیست! 
تابه‌حال عبارت دانلود بازی Forza Horizon 4 را جستجو کرده‌اید و به نتیجه‌ای نرسیده‌اید؟ می‌دانید که Forza Horizon 4 بهشت دوست داران سبک Racing است که داشتن 450 ماشین لایسنس شده در این بازی، این مسئله را بهتر نشان می‌دهد. لذت گاز دادن در اتومبیل‌های آخرین‌مدل و البته گرافیک فوق‌العاده آن هر فردی را میخکوب خواهد کرد. دانلود بازی Forza Horizon 4 در پارسی گیم با آخرین آپدیت قرار داده‌شده است و به‌راحتی می‌توانید از آن لذت ببرید. شاید تنها هدفتان گشتن به دنبال کد تقلب پول و جان و سلامتی بازی‌هاست و چه جایی بهتر از پارسی گیم برای پیدا کردن رمز GTA San Andreas ؟
اعتماد به سایت‌های دانلود بازی کار سختی است و لازم است که یک تیم حرفه‌ای شبانه‌روز مشغول برطرف کردن مشکلات کاربران در نصب و اجرای بازی باشد. مفتخریم بگوییم که یکی از قوی‌ترین تیم‌های پاسخگویی به مشکلات کاربران را در پارسی گیم داریم و بازی‌های ما نیز بدون هیچ مشکلی نصب می‌شوند و نگران هیچ‌گونه ویروس و مشکلی نباشید. راهنمایی‌های همکاران ما چاره گشای بسیاری از مشکلات شما خواهد شد. 
امروز پیدا کردن وب‌سایت دانلود بازی که بتواند تمام سلیقه‌های ممکن را پوشش دهد و فایل نصب بازی را با آخرین سرعت و کیفیت ممکن ارائه دهد، فوق‌العاده سخت است. اگر به دنبال چنین سایتی می‌گردید، ما پارسی گیم را با داشتن صدها بازی مختلف، سرعت دانلود فوق‌العاده و نیم‌بها بودن و البته تیم پاسخگویی مشکلات بعد از نصب پیشنهاد می‌کنیم. یادتان نرود سری به خبرها و تریلرهای بازی بزنید که هیچ جایی تریلر باکیفیت 4K پیدا نمی‌کنید!
الآن وقتشه که یه سری به پارسی گیم بزنید و بالاخره GTA IV پرطرفدار و جذاب رو با آخرین آپدیت دانلود کنید!
 

بازی Control

| شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹ ب.ظ

Control-PC-Game.jpg (480×679)

دانلود بازی Control

دانلود بازی Control برای کامپیوتر

دانلود بازی Control برای PC

مأموران فدرال به خانه هجوم آورده‌اند، Jesse Faden کوچک نظاره‌گر گروگان گرفتن برادرش توسط مأموران است. او نمی‌تواند فکر کند که دلیل این دستگیری چیست اما آن‌سوی شهر، اتفاق عجیبی رخ‌داده است و نیروی فرازمینی خود را نشان داده است. این وسط کاسه کوزه‌ها سر این برادر بیچاره شکسته شده است. چندین سال بعد، Jesse دیگر دختر کوچکی نیست و این بار برای پیدا کردن برادرش به دفتر مقر نیروهای فدرال کنترل رفته است. آسمان‌خراشی که از هر آنچه دیده‌اید بلندتر است و از دور بوی مرگ و مکافات به مشام می‌رسد. وارد ساختمان Oldest House می‌شوید و به‌یک‌باره درمی‌یابید که نیروهای فرازمینی، نفس از مأموران FBC بریده‌اند. اداره در شرف فروپاشی است و قدرتی متافیزیک شمارا برای اداره Control برمی‌گزیند. استودیو Remedy Entertainment برگشته است و این بار Control از دل فرانچایزهای قبلی سر برافراشته است و حرفی برای گفتن دارد.

قدرت توسط سلاح فوق پیشرفته و خطرناکی تعیین می‌شود و در میان هرج‌ومرجی که به نیروهای فدرال هجوم آورده است، سلاح انگشتش را به سمت Jesse نشانه می‌رود و حالا شما نقش رئیس اداره را بر عهده‌دارید و باید با این آدم‌های فرازمینی و عجیب‌وغریب در دنیایی عجیب‌وغریب‌تر بجنگید و آن‌ها را در اتاق‌های متعدد بازی به خاک و خون بکشانید. نور، سایه و انعکاس در یک آن چشم شمارا می‌گیرد و با خود فکر خواهید کرد که این شاهکار از کجا سروکله‌اش پیدا شد؟ Oldest House بهشت متافیزیک است؛ اینجا قوانین فیزیک به سطح آشغال انداخته‌شده است و هر آنچه می‌بینید آدم‌هایی است که در هوا غلط می‌خورند و اشیائی است که خردشده‌اند و هر تکه آن‌ها درجایی از اتاق به پرواز درآمده است. قطعاً اگر مادرتان آنجا بود، از آن‌همه بی‌نظمی سکته می‌کرد! البته زبانم لال.

خوشبختانه در این محیط عجیب، شما نیز قدرت‌های مخصوصی در اختیاردارید و ترکیب آن با تفنگ سرد و فلزی‌تان، هیچ هیولایی را بدون خوردن گلوله به خانه نمی‌فرستد و کافی است یکی جلوی راه شما سبز شود تا با آن سلاح عجیبتان کله سرش را بترکانید. این قدرت عجیبی که به شما داده‌شده است، درواقع یک تفنگ است که نیازی به گلوله و خشاب ندارد و وای اگر بدانید این کوچولو چه قدرتی در خودش نهفته کرده است. با پیشرفت در بازی این نیرو قدرتمند می‌شود و بعدها نارنجک و شاتگان نیز رفیق راهتان خواهند شد. همچنین می‌توانید اشیاء داخل محیط را مانند جادوگران به بالا پرتاب کنید و آن را مستقیم به سروکله دشمن پرتاب کنید. این کار آن‌قدر لذت‌بخش است که با یک‌بار امتحان کردن دست از سرش برنخواهید داشت.

دنیای بازی Control ترکیبی افسانه‌ای از نور، اکشن خارق‌العاده و قدرت‌های متافیزیک است که جلوه عجیبی به بازی بخشیده است و باعث شده که احساس نزدیکی جالبی به شخصیت Jesse داشته باشید. با هر شلیک بیشتر او را درک خواهید کرد و این دنیای عجیب نیز آن‌قدر سوراخ سنبه دارد که با یک‌بار تمام کردن نمی‌شود حق بازی را ادا کرد. هیولاهای فضایی از دل ناکجاآباد ظاهرشده‌اند و حالا شما به‌عنوان رهبر مناسب برای مبارزه با آن‌ها انتخاب‌شده‌اید. بجنگید و از این قدرت تکرار نشدنی لذت ببرید. شما برگزیده هستید!

در ادامه برای دانلود بازی Control با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.