بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

دانلود بازی برای کامپیوتر

| شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۳۶ ب.ظ

ec0k_5d73ab5499800.jpg (1000×665)

چه کسی می‌تواند خاطرات کودکی‌اش که پای کنسول‌های سگا و نینتندو گذشته است را فراموش کند. در میان آن خیل عظیم بازی‌های خاطره‌انگیز، یک نام بیشتر از همه به چشم می‌خورد و آن نیز سری بازی‌های Mortal Kombat است. مبارزه تن‌به‌تن دو تنومند و به خاک و خون کشاندن او با حرکات خیره‌کننده، جذاب‌تر از نان‌وآب برای ما بود. این سری بعد از 25 سال تجربه حالا با Mortal Kombat 11 گردوخاک عجیبی به پا کرده است و ممکن است دنبال وب‌سایت مطمئنی برای دانلود Mortal Kombat 11 بگردید؟ ما برای این سؤال شما جواب خوبی داریم!
بازی‌های ویدیویی بخش جدایی‌ناپذیر زندگی بسیاری از ماها حساب می‌شود و برای پر کردن این خلأ البته نیاز به یک وب‌سایت دانلود بازی مطمئن و پرسرعت دارید که تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهد. اسم بازی PUBG حتماً به گوشتان خورده است و می‌دانید که دنیای بتل رویال چه اندازه هیجان‌انگیز است. با ورود به بازی 100 نفر همراه شما هستند و برای پیروزی باید تک‌تک آن‌ها را بیرون کنید. اما ممکن است دنبال سایتی بوده باشید که دانلود PUBG با آخرین آپدیت را ارائه کرده باشد و حالا وقتش است که با این سایت آشنا شوید!
پارسی گیم باتجربه‌ای 7 ساله در زمینه دانلود بازی کامپیوتر و کنسول‌های بازی و البته آخرین اخبار و تریلرهای بازی مکانی فوق‌العاده برای دانلود جدیدترین بازی‌های روز است. ازجمله ویژگی‌های مطرح پارسی گیم می‌توان به‌سرعت فوق‌العاده سرورها اشاره کرد و البته که نیم‌بها بودن دانلود از سایت نیز کیف دیگری دارد و می‌توانید راحت بازی‌های با حجم بالا را با آخرین سرعت و کیفیت فوق‌العاده روی کامپیوتر شخصی خودتان داشته باشید. دانلود بازی PC حالا راحت‌تر از هر زمان ممکن است و این به لطف سرورهای پرقدرت پارسی گیم است. خیلی از ماها کنسول بازی داریم و چه چیزی جذاب‌تر از یه کنسول Xbox One؟ اما دانلود از سرورهای مایکروسافت ساعت‌ها وقتتان را تلف خواهد کرد و خبری از دانلود نیم‌بها نیز نیست! 
تابه‌حال عبارت دانلود بازی Forza Horizon 4 را جستجو کرده‌اید و به نتیجه‌ای نرسیده‌اید؟ می‌دانید که Forza Horizon 4 بهشت دوست داران سبک Racing است که داشتن 450 ماشین لایسنس شده در این بازی، این مسئله را بهتر نشان می‌دهد. لذت گاز دادن در اتومبیل‌های آخرین‌مدل و البته گرافیک فوق‌العاده آن هر فردی را میخکوب خواهد کرد. دانلود بازی Forza Horizon 4 در پارسی گیم با آخرین آپدیت قرار داده‌شده است و به‌راحتی می‌توانید از آن لذت ببرید. شاید تنها هدفتان گشتن به دنبال کد تقلب پول و جان و سلامتی بازی‌هاست و چه جایی بهتر از پارسی گیم برای پیدا کردن رمز GTA San Andreas ؟
اعتماد به سایت‌های دانلود بازی کار سختی است و لازم است که یک تیم حرفه‌ای شبانه‌روز مشغول برطرف کردن مشکلات کاربران در نصب و اجرای بازی باشد. مفتخریم بگوییم که یکی از قوی‌ترین تیم‌های پاسخگویی به مشکلات کاربران را در پارسی گیم داریم و بازی‌های ما نیز بدون هیچ مشکلی نصب می‌شوند و نگران هیچ‌گونه ویروس و مشکلی نباشید. راهنمایی‌های همکاران ما چاره گشای بسیاری از مشکلات شما خواهد شد. 
امروز پیدا کردن وب‌سایت دانلود بازی که بتواند تمام سلیقه‌های ممکن را پوشش دهد و فایل نصب بازی را با آخرین سرعت و کیفیت ممکن ارائه دهد، فوق‌العاده سخت است. اگر به دنبال چنین سایتی می‌گردید، ما پارسی گیم را با داشتن صدها بازی مختلف، سرعت دانلود فوق‌العاده و نیم‌بها بودن و البته تیم پاسخگویی مشکلات بعد از نصب پیشنهاد می‌کنیم. یادتان نرود سری به خبرها و تریلرهای بازی بزنید که هیچ جایی تریلر باکیفیت 4K پیدا نمی‌کنید!
الآن وقتشه که یه سری به پارسی گیم بزنید و بالاخره GTA IV پرطرفدار و جذاب رو با آخرین آپدیت دانلود کنید!
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی