بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

تاریخ برگزاری رویداد ای 3 مشخص شد

| شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۳۴ ب.ظ

نمایشگاه E3 2021 پس از یک سال غیبت به‌صورت مجانی از روز ۲۲ خرداد شروع به کار خواهد کرد. نمایشگاه امسال به دلیل همه‌گیری کرونا و مشکلات موجود، کاملاً مجازی خواهد بود و تمامی کنفرانس‌ها به‌صورت زنده از طریق شبکه‌های استریم ویدیو مانند توییچ و یوتیوب پخش خواهد شد. شرکت‌های بزرگی مانند ایکس‌ باکس، نینتندو، یوبی‌سافت، اسکوئر انیکس و کپکام در رویداد امسال شرکت دارند و هرکدام یک استریم زنده به‌منظور معرفی بازی‌های جدیدشان برگزار خواهند کرد. بیایید از زمان‌ دقیق برگزاری تمامی کنفرانس‌های E3 2021‌ آگاه شویم. تاریخ نمایشگاه e3 2021 به صورت کامل مشخص شد. 

معمولاً نمایشگاه E3 تنها به کنفرانس‌های مطبوعاتی و معرفی بازی‌های جدید خلاصه نمی‌شود و علاقه‌مندان قادر به تجربه‌ی بازی‌های جدید هم خواهند بود. تمامی غرفه‌های امسال به‌صورت مجازی از طریق اپ موبایل E3 2021‌ در دسترس خواهند بود و می‌توانید اطلاعات بیشتری نسبت به بازی‌های جدید پیدا کنید. در ادامه می‌توانید زمان دقیق کنفرانس‌ها را از روز اول تا آخرین روز نمایشگاه مجانی امسال مشاهده کنید.

زولا بتل رویال با انتشار تصویری معرفی شد

| دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۸ ب.ظ

zula-battle-royale-9.jpg (1280×720)

سبک بتل رویال مدتی است که به یکی از ترندهای اصلی در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل‌شده و محبوبیت زیادی میان بازیکنان پیداکرده است. قوانین در این سبک ساده است: وارد یک میدان نبرد وسیع می‌شوید، سلاح و تجهیزات پیداکرده و با سایر بازیکنان وارد مبارزه خواهید شد تا درنهایت، آخرین نفر یا تیمی که باقی‌مانده باشد برنده بازی اعلام شود. بازی زولا که توسط استودیو سورنا گیمز منتشرشده، به‌تازگی حالت بتل رویال را نیز اضافه کرده تا طرفدارانش بتوانند تجربه‌ای لذت‌بخش در همین سبک را در داخل محیط این بازی داشته باشند.