بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی Resident Evil Village ساخته جدید استدیو کپکام

| جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۵۹ ب.ظ

Resident_Evil_Village.jpg (822×522)

سری بازی‌های Resident Evil یک عنصر جدانشدنی از خاطرات بسیاری از گیمر ها هستند. بازی‌هایی که با نوآوری و اختراع یک سبک جدید در کنار داستانی مهیج و گیم پلی‌ای هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز به یکی از به‌یادماندنی‌ترین مجموعه بازی‌ها در ژانر Survival Horror تبدیل شدند. استودیو Capcom در سیاست‌های اخیرش پیرامون این مجموعه، نوآوری جدیدی را در آن ایجاد کرده است و اگر بازسازی‌های اخیر شرکت از بازی‌های قدیمی را در نظر نگیریم، گیم پلی اول شخص را در سری Resident Evil تزریق کرده است. پس از موفقیت چشمگیر و همچنین استقبال هواداران از این نوآوری در شماره هفتم بازی، دنباله آن با نام Resident Evil Village یا رزیدنت اویل 8 توسط Capcom معرفی گردید.

داستان بازی Resident Evil Village چند سال پس از وقایع بازی Resident Evil 7 Biohazard رخ می‌دهد و شما دوباره در نقش Ethan Winters و از دید اول‌شخص بازی را تجربه خواهید کرد. شما به همراه همسرتان پس از ماجراهای مرگباری که پشت سر گذاشته‌اند به دنبال زندگی آرام و بی‌دردسری هستند و به مناطق کوهستانی‌ای در اروپا پناه برده‌اند؛ اما این صلح عمر کمی داشته و روستایی که در آن سکونت کرده‌اند در عملیاتی که توسط شرکت Umbrella و به رهبری Chris Redfield انجام می‌شود موردحمله قرار می‌گیرد و دوباره زوج داستان ما را اسیر دردسرهای جدیدی می‌کند. آنچه در آینده در انتظار آن‌ها است مرموز، تاریک و خطرناک است و ماجراجویی آن‌ها در دل کوهستان‌های سرد، قلعه‌ای ترسناک و دیگر مکان‌های شوم را می‌طلبد.

شما بازی را در منطقه‌ای روستایی که ظاهری تاریک و شوم دارد تجربه خواهید کرد که ساکنینی مرموز در آن سکونت دارند و در رأس آن یک بنای قدیمی به نام قلعه Dimitrescu قرارگرفته است. این قلعه محل سکونت ساحره‌ها و خون‌آشام‌هایی است که سالیان سال در پشت درهای بسته آن زندگی کرده‌اند اما اکنون تصمیم دارند که از محل اختفای خود بیرون آمده و سرنوشتی نحس برای دنیا رقم بزنند. وجود شخصیت‌های آشنا مانند Chris Redfield در کنار شخصیت‌های جدید مجموعه مانند Ethan و همسرش یکی از نکات جالب در داستان بازی است.

وقتی که سال گذشته از بازی Resident Evil Village رونمایی شد، کپکام اعلام کرد که این بازی به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهد شد. نسخه هشتم مجموعه رزیدنت اویل در زمان معرفی یکی از معدود بازی‌هایی بود که به‌صورت cross-gen یا بین نسلی منتشر نمی‌شد؛ بااینحال بعد از انتشار چندین شایعه، کپکام تأیید کرد که این بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد. بعد از این اتفاق، نگرانی‌هایی درباره توانایی کنسول‌های نسل هشتم برای اجرایی اثری که به‌طور ویژه برای یک سخت‌افزار قوی‌تر طراحی شده، مطرح شد. پس کپکام دقیقاً چرا چنین تصمیمی گرفته است؟

سویوشی کاندا، تهیه کننده پروژه Resident Evil Village در استودیوی کپکام در مصاحبه با وبسایت IGN به این سؤال پاسخ داده است. وی در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشته که اگرچه این بازی با درنظرگرفتن توانایی سخت‌افزاری کنسول‌های نسل جدید طراحی شده است، اما کپکام با رضایت از کیفیتی که با کنسول‌های PS4 و ایکس باکس وان قادر به ارائه‌ی آن بودند، چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است و در غیر این صورت، بازی برای این نسل منتشر نمی‌شد.

در ادامه برای دانلود بازی Resident Evil Village با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی