بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

دانلود بازی Call of Duty WWII برای PC

| يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۸ ب.ظ

دانلود بازی Call of Duty WWII برای PC

دانلود بازی Call of Duty WWII برای کامپیوتر

دانلود بازی Call of Duty WWII

دانلود بازی ندای وظیفه جنگ جهانی

 سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty WWII

دانلود بازی Call of Duty WWII 2017

دانلود بازی ندای وظیفه جنگ جهانی 2

Call-of-Duty-WWII-PC-Game.jpg (480×679)

سری Call Of Duty در چند سال اخیر دچار افت شدیدی شده، این مجموعه بازی از اصل خود فاصله گرفته و با جلو رفتن در زمان و روایت کردن داستان بازی‌هایش در آینده‌ی دور تقریباً تبدیل به یک سری بازی علمی تخیلی شده است، اتفاقی که طرفداران قدیمی این سری را بسیار آزرده‌خاطر کرده، کمپانی Activision که حق انتشار این بازی را در اختیار دارد، دارای سه استودیوی زیرمجموعه است که هرکدام به‌صورت چرخشی بر روی یکی از نسخه‌های بازی Activision کار می‌کنند، امسال نوبت استودیوی Sledgehammer Games است که بازی خود از سری محبوب Call Of Duty را روانه‌ی بازار کند، این استودیوی با توجه به درخواست‌های متعدد کاربران سری Call Of Duty را از گذشته به دوران جنگ جهانی دوم برده و قرار است بازی Call of Duty: WWII را منتشر کند، سری بازی‌های Call Of Duty با شبیه‌سازی جنگ جهانی کار خود را آغاز کردند و حال می‌توان گفت این بازی به ریشه‌های خود بازگشته است.

Call of Duty: WWII قرار است مانند نسخه‌ی اول بازی World At War که در سال 2008 منتشر شد داستانی جوخه‌ای در جنگ جهانی دوم را روایت کند، این جوخه در نبردهای عظیم جنگ جهانی دوم حضور دارند و ما در بازی شاهد درگیری‌های شدید و فوق‌العاده هیجان‌انگیزی خواهیم بود.

گیم پلی بازی همانند تمامی نسخه‌های قبلی Call Of Duty همان مکانیسم‌های قبلی را دارد و به اصل خود کاملاً وفادار است، البته یک سری تغییراتی ازجمله در نحوه‌ی دویدن بازیکن ایجادشده که همگی در راستای بهبود گیم پلی بازی بوده‌اند. ازآنجاکه بازی در جنگ جهانی دوم روایت می‌شود، بازی از وسایل نقلیه و سلاح‌های آن دوران به‌خوبی در بازی استفاده کرده و این وسایل و سلاح‌ها در بازی تنوع بسیار خوبی دارند.

بازی در بخش گرافیک پیشرفت چشم‌گیری نسبت به نسخه‌ی قبلی یعنی Call of Duty: Infinite Warfare نداشته و همچنان دارای گرافیک چشم‌نواز و خیره‌کننده است. بخش آنلاین و چندنفره بازی که در چند سال اخیر دچار افت فاحشی شده بود، دچار تغییرات خوبی شده و می‌تواند بازیکنان را تا ماه‌ها سرگرم نگه دارد.

بااینکه سری بازی‌های Call of Duty چند سالی از اصل خود دور شده بود و سردرگم در آینده وقت می‌گذراند، اما به نظر می‌رسد بعد از چند سال شاهد یک بازی فوق‌العاده‌ی دیگر از این مجموعه بانام Call of Duty: WWII هستیم که قرار است تمامی خاطرات خوش ما را زنده کند.

هم اکنون این بازی را از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید.

دانلود بازی Assassin’s Creed Origins برای PC

| سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ق.ظ

دانلود بازی Assassin’s Creed Origins برای PC

دانلود بازی Assassin’s Creed Origins برای کامپیوتر

دانلود کرک بازی Assassin’s Creed Origins

دانلود بازی اساسین کرید اوریجینز

دانلود بازی اساسین کرید

Assassins-Creed-Origins-PC-Game.jpg (480×679)

سری بازی Assassin’s Creed را می‌توان محبوب‌ترین ساخته‌ی کمپانی نام‌آشنای فرانسوی یعنی یوبی سافتدانست، سری بازی که نخستین نسخه از آن در سال 2007 به بازار آمد و باگیم پلی و داستان منحصربه‌فردش توانست بسیاری از کاربران را عاشق خود کند. اوج این سری بازی و نهایت نوآوری و زیبایی در نسخه‌ی دوم این بازی یعنی Assassin’s Creed 2 به کار گرفته شد و نسخه‌ی دوم فرقه‌ی اساسینس توانست تبدیل به یکی از ماندگارترین بازی‌های تاریخ شود. پس از نسخه‌ی دوم ما شاهدبازی‌های خوب دیگری نیز از مجموعه‌ی Assassin’s Creed بودیم، اما این سری محبوب با خودخواهی‌های یوبی سافت و اصرار این شرکت برای عرضه این سری بازی به‌صورت هرساله به تباهی کشیده شد و ما در نسخه‌های سال 2015 و 2016 شاهد یک بازی خسته‌کننده و بدون نوآوری در گیم پلی بودیم. حال پس از گذشت یک سال یوبی سافت با نسخه‌ی جدید فرقه‌ی اساسینس یعنی Assassin’s Creed: Origins برگشته و قصد دارد این سری محبوب و فوق‌العاده را به دوران اوجش برگرداند.

برای اولین بار در سری Assassin’s Creed ما شاهد روایت داستان اسماعیلی‌ها در Assassin’s Creed: Origins هستیم، جد فرقه‌ی اساسینس به اسماعیلی‌ها برمی‌گردد و بازی Assassin’s Creed: Origins قصد دارد پرده از گذشته‌ی تیره‌وتار این فرقه بردارد. داستان بازی در مصر باستان جریان خواهد داشت و شهرهای مهم مصر ازجمله منفیس با نهایت جزئیات در بازی طراحی‌شده‌اند، یوبی سافت علاوه بر داستان فوق‌العاده قول محیطی بزرگ و با آزادی عمل بالا را در بازی داده است.

در Assassin’s Creed: Origins ما شاهد برگشت عقاب دوست‌داشتنی این سری هستیم، عقابی که حالا نسبت به گذشته کارهای بیشتری انجام می‌دهد و می‌تواند شمارا کاملاً در پیشبرد مراحل یاری کند، مکانیسم‌های دیگر گیم پلی بازی نیز ازجمله مبارزات دچار تغییرات گسترده و مثبتی شده‌اند و می‌توانند شمارا کاملاً غرق در خود کنند.

Assassin’s Creed: Origins ازلحاظ بصری و گرافیک هنری و فنی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و یوبی سافت توانسته با بهینه‌سازی عالی بازی، از نهایت توان کنسول‌ها استفاده کند.

اگر از عاشقان سری بازی Assassin’s Creed هستید و نسخه‌های قبلی این سری شمارا بسیار ناامید کرده‌اند، Assassin’s Creed: Origins بازی است که از گذشته‌ی خود درس عبرت گرفته و به‌راحتی می‌تواند شمارا با داستان گیرا و گیم پلی اعتیادآورش غرق در خود کند.

هم اکنون این بازی را از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید.

دانلود بازی Wolfenstein II The New Colossus برای PC

| سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷ ق.ظ

دانلود بازی Wolfenstein II The New Colossus برای PC

دانلود بازی Wolfenstein II The New Colossus برای کامپیوتر

دانلود کرک بازی Wolfenstein 2

دانلود بازی ولفنشتاین 2

wolfenstein-II-The-New-Colossus-PC-Game.jpg (480×679)

اگر از بازیکنان قدیمی صنعت گیم باشید حتما با نام سری Wolfenstein آشنا هستید، سری که اولین نسخه از آن در دهه ی 90 میلادی عرضه شد و با گیم پلی منحصر به فرد خود توانست به عنوان یکی از اولین بازی های شوتر صنعت گیم لقب گیرد. پس عرضه‌ی بازی‌های شوتر دیگر با مکانیسم‌های متفاوت و جذاب‌تر سری Wolfenstein کم‌کم در تاریخ محو شد و دیگر نامی از آن در صنعت گیم برده نمی‌شد تا اینکه در سال 2014 استودیوی بتسدا نسخه‌ی جدیدی از این سری بازی بانام Wolfenstein: The New Order منتشر کرد، بازی Wolfenstein: The New Order بااینکه با گرافیک امروزی و مکانیسم‌های گیم پلی متفاوت ساخته‌شده بود اما همچنان می‌شد آن اتمسفر Wolfenstein دهه نودی را در آن حس کرد، پس از موفقیت نسخه‌ی اول استودیوی Bethesda Softworksنسخه‌ی دوم این بازی که در ادامه نسخه‌ی اول روایت می‌شود را بانام Wolfenstein II The New Colossus پس از سه سال به بازار عرضه کرده است.

داستان Wolfenstein 2 دقیقاً بعد از وقایع نسخه‌ی اول روایت می‌شود، جایی که کاپیتان William در انجام عملیات خود ناموفق بوده و جهان دوباره در ظلم نازی‌های غرق‌شده است، شما باید دوباره در نقش William به دل نازی‌ها زده و نقشه‌های آن‌ها را یکی پس از دیگری خراب کنید.

Wolfenstein 2 ازلحاظ مکانیسم‌های کلی گیم پلی دچار تغییرات گسترده‌ای نشده و دلیل این تصمیم بتسدا بی‌نقص بودن گیم پلی نسخه‌ی اول بازی است، البته تغییرات جزئی در بازی دیده می‌شود که به بهبود تجربه‌ی کلی بازی کمک بزرگی کرده‌اند.

Wolfenstein II: The New Colossus ازلحاظ بصری نسبت به نسخه‌ی ابتدایی خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته و ما در بازی شاهد گرافیک فنی و هنری چشم‌نوازتری هستیم، بازی در بخش ساندترک ها و موسیقی متن‌ها نیز بی‌نقص کارکرده و موسیقی‌ها در بازی کمک بسیاری به فضاسازی و ایجاد اتمسفر مناسب کرده‌اند.

Wolfenstein II: The New Colossus بازی است که باگیم پلی بی‌نقص و روایت داستانی جذاب و دلهره‌آور می‌تواند شمارا تا مدت‌ها سرگرم خود کند.

هم اکنون این بازی را از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید.