بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

دانلود بازی Assassin’s Creed Odyssey برای PC

| سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۶ ب.ظ

دانلود بازی Assassin’s Creed Odyssey برای PC

دانلود بازی Assassin’s Creed Odyssey برای کامپیوتر

دانلود بازی Assassin’s Creed Odyssey

دانلود بازی اساسین کرید ادیسه

Assassins-Creed-Odyssey-PC-Game.jpg (480×679)

سری بازی‌های Assassin’s Creed یکی از مشهورترین بازی‌های کمپانی Ubisoft است که در سال 2018، یکی از بهترین نسخه‌های این سری روانه‌ی بازار شد. Assassin’s Creed Odyssey آخرین نسخه‌ی منتشرشده از این سری است که یک تجربه‌ی ماجرایی و نقش‌آفرینی قدرتمندی را به شما ارائه می‌دهد. این بازی یازدهمین نسخه‌ی اصلی سری Assassin’s Creed به شمار می‌رود و داستان بازی درباره‌ی جنگی در جزیره‌ای در جنوب یونان جریان دارد. بازی یک داستان خیالی را در مورد جنگ Peloponnesian روایت می‌کند و بازیکن می‌تواند به عنوان یک مزدور برای دو گروه متفاوت کار کند. گروه اول Delian League به رهبری Athens و گروه دیگر Peloponnesian نام دارد که Sparta رهبری آن را بر عهده دارد.

Assassin’s Creed Odyssey نسبت به نسخه‌های دیگر بازی، بیشترین المان بازی‌های نقش آفرینی را در خود گنجانده است. بازی دارای المان‌هایی مانند انتخاب دیالوگ، مأموریت‌های شاخه‌ای و پایان‌های مختلف است. بازی باز می‌تواند جنسیت شخصیت اصلی را مشخص کند و او را در نقش Alexios یا Kassandra قرار دهد و روابط نزدیکی با شخصیت‌های مشخصی از بازی برقرار کند. اگر شما در بازی به دزدی و قتل‌ و عام NPC ها بپردازید، مزدوران زیادی برای کشتن شما اقدام خواهند کرد که کار شما را با سختی زیادی مواجه می‌کند. شخصیت اصلی بازی یکی از نوادگان پادشاه Sparta، Leonidas I است و با نیزه‌ای شکسته‌ای که به او ارث رسیده است، در مبارزات از قدرت‌های خاصی می‌تواند استفاده کند. بازی دارای سه Skill tree متفاوت است که قدرت‌های متنوعی را به شخصیت اصلی اضافه می‌کند؛ Hunter که مهارت شخصیت اصلی را با تیرکمان بیشتر می‌کند، Warrior که تمرکز بالایی بر روی مبارزات بازی دارد و Assassin که بخش مخفی‌کاری بازی را غنی می‌کند. سیستم مبارزاتی که در نسخه‌ی Origins مشاهده کردیم، به Odyssey بازگشته است اما پیشرفت زیادی کرده است و به بازیکن اجازه می‌دهد تا از چهار قدرت خاص و متفاوت در مبارزات استفاده کند. تمام قطعه‌های زره موجود در بازی قابل ارتقا هستند که هرکدام مزیت‌های خاصی به شما اضافه خواهند کرد. بخش مبارزات دریایی به بازی اضافه شده‌اند و شما با استفاده کشتی‌های زمان یونان باستان، به گشت و گذار و مبارزه در دریای اژه خواهید پرداخت. جنگ بین Sparta و Athens توسط یک سیستم به نام War System در بازی قرار داده شده است و شما می‌تواند با گرفتن قراردادهای متنوع، در بخش‌های بزرگی از این جنگ شرکت کنید. این سیستم نشان می‌دهد که کدام گروه تسلط بیشتری بر روی یونان دارد که تأثیر خود را در داستان و گیم‌پلی به وضوح نشان می‌دهد.

اگر از طرفداران سری بازی‌های Assassin’s Creed هستید، به هیچ عنوان Assassin’s Creed Odyssey را از دست ندهید چراکه این بازی یکی از بهترین و غنی‌ترین نسخه‌های این سری به شمار می رود.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

دانلود بازی WWE 2K19 برای PC

| سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۹ ب.ظ

دانلود بازی WWE 2K19 برای PC

دانلود بازی WWE 2K19

بازی WWE 2K19

دانلود بازی کشتی کج 2019

دانلود بازی کشتی کج 2019 برای کامپیوتر

دانلود بازی WWE 2K19 برای کامپیوتر

WWE-2K19-PC-Game.jpg (480×679)

WWE 2K19 یک بازی شبیه‌ساز کشتی کج بر اساس مسابقات معروف WWE است که سالیانه توسط 2K Sports روانه‌ی بازار می‌شود. سری WWE در ابتدای توسط کمپانی THQ ساخته می‌شد اما پس از ورشکستگی آن‌ها، 2K وظیفه‌ی ساخت آن را بر عهده گرفت. WWE 2K19 ششمین نسخه از این سری است که توسط 2K ساخته‌شده است و AJ Styles بر روی باکس آرت این نسخه قرارگرفته است.

در یک مصاحبه با کارگردان بازی، Lionel Jenkins، مشخص شد که WWE 2K19 دیگر حالت شبیه‌سازی را رها خواهد کرد و به سمت یک گیم‌پلی سریع حرکت خواهد کرد. او دلیل این کار را اعتراضات زیاد هواداران به گیم‌پلی فعلی بازی اعلام کرد چراکه بسیاری از بازیکنان، گیم‌پلی بازی را بسیار خسته‌کننده و تکراری می‌دانند. از این رو WWE 2K19 یک گیم‌پلی کاملاً متفاوت و بسیار سریع‌تر نسبت به نسخه‌های قبلی بازی را به شما ارائه می‌دهد.

در این بازی 2k Showcase بازگشته است و شما را به دوران اوج Daniel Bryan خواهد برد. بازی باز 11 مدل مختلف از دنیل برایان را در 11 بازی مختلف در دسترس‌ خواهد داشت و بازی مشهور Velocity او در مقابل John Cena نیز در این بخش وجود دارد. دو بخش جدید از مود Tower نیز در بازی قرار دارد که شما می‌توانید با یکی از کشتی‌گیران موجود یا با کشتی‌گیری که خودتان ساخته‌اید، چالش‌هایی را به صورت آنلاین یا آفلاین انجام دهید. نوع اول Gauntlet Tower نام دارد که شما باید تمام چالش‌ها را در یک Session کامل کنید و باختن یا بیرون آمدن از بازی شما را به مرحله‌ی اول باز می‌گرداند. نوع دوم Steps Tower است که پیشرفت شما در هر چالش ذخیره خواهد شد و هر موقع که دوست داشتید به ادامه‌ی چالش‌ها می‌توانید بپردازید و هیچ‌گونه محدودیت زمانی و سرعتی برای شما وجود نخواهد داشت. MyCareer بازی تمرکز بیشتری بر روی بخش داستانی کرده است تا شخصیت ساختگی شما با موقعیت‌های طبیعی‌تری در حین مسابقات خود رو به رو شود. شخصیت خیالی Barron Blade نیز به عنوان راهنمای شما در این بخش حضور دارد.

اگر از طرفداران سری WWE 2K هستید اما گیم‌پلی بازی برای شما تکراری شده است، WWE 2K19 با تغییرات زیاد خود در گیم‌پلی بازی می‌تواند شما را دوباره به این سری جذب کند و مدت طولانی شما را سرگرم نگه دارد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

دانلود بازی FIFA 19 برای PC

| يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۲۲ ق.ظ

دانلود بازی FIFA 19 برای PC

دانلود بازی FIFA 19 برای کامپیوتر

دانلود بازی FIFA 19

بازی FIFA 19

دانلود بازی فیفا 19

FIFA-19-PC-Game.jpg (480×679)

سری بازی‌های FIFA در رقابت با سری PES، معروف‌ترین بازی شبیه‌ساز فوتبال است که توانایی بالای EA Sports را در ساخت بازی‌های ورزشی نشان می‌دهد. طبق روال سالانه امسال هم نسخه‌ی جدیدی از این سری با نام FIFA 19 روانه‌ی بازار شد که بیست و ششمین نسخه از این سری محبوب است. FIFA 19 نسبت به نسخه‌های قبل تغییرات بزرگی داشته است که مهم‌ترین آن، اضافه شدن UEFA Champions League به بازی است.

گیم‌پلی بازی دچار تغییرات زیادی شده است که کنترل بیشتری را به بازیکنان برای پیش بردن یک مسابقه می‌دهد. Active Touch System یک سیستم کنترل جدید است که برای هدایت بهتر بازیکنان به بازی اضافه شده است. timed finishing به شما اجازه می‌دهد تا دکمه‌ی شوت را برای بار دوم فشار دهید تا زمان دقیق شلیک توپ را معین کنید؛ به عبارتی اگر شما برای بار دوم دکمه شوت را هنگام شلیک به سمت دروازه فشار دهید، بازیکن شما دقیقاً در زمان فشرده شدن دکمه‌ی شوت برای بار دوم به توپ ضربه خواهد زد. 50/50 battles سیستمی است که به شما احتمال از دست دادن توپ را در مقابل یک بازیکن اعلام می‌کند و Dynamic Tactics سیستم جدید دیگری است که به شما اجازه می‌دهد بدون متوقف کردن بازی و در حین کنترل بازیکنان، استراتژی بازیکنان خود را به طور مداوم تغییر دهید. بزرگ‌ترین تغییر FIFA 19، اضافه شدن UEFA Champions League به بازی است که دلیل آن هم منقضی شدن قرارداد Champions League با بازی PES است. آهنگ‌های مربوط به Champions League توسط Hans Zimmer و Vince Staples در بازی به صورت یک Remix قرار داده شده است. بخش The Journey با حضور Alex Hunter در FIFA 19 ادامه پیدا کرده که تمرکز آن بر روی Champions League قرار داده شده است. متأسفانه این آخرین بار است که ما Alex Hunter را خواهیم دید و بخش The Journey در FIFA 19 به پایان خواهد رسید. داستان او در این نسخه از پیوستن او به Real Madrid با جدا شدن Cristiano Ronaldo شروع می‌شود. او بالاخره به رویای خود برای پیوستن به تیم محبوب خود رسیده است و تبدیل به ستاره‌ی اصلی این تیم شده است. آخرین ماجراجویی Alex Hunter، پیروزی در Champions League خواهد بود.

اگر از طرفداران ورزش فوتبال و به خصوص سری بازی FIFA هستید بازی FIFA 19 با تغییرات بسیار زیاد، خود را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های فوتبالی چند سال اخیر کرده است و با اضافه شدن Champions League، تبدیل به یک بازی کامل‌تر نسبت به پیش شده است.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

دانلود بازی زولا

| يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۹ ق.ظ

دانلود بازی زولا – Zula برای PC

دانلود بازی Zula برای PC

دانلود بازی زولا

Zula-PC-Game.jpg (480×679)

زولا یک بازی شوتر اول شخص تماما آنلاین است که طرفداران خاص خود را بین ایرانیان پیدا کرده است. البته توجه داشته باشید که این بازی به طور کامل ساخت ایران نیست و MadByte Games در همکاری با سورنا گیمز بازی را توسعه داده‌اند که MadByte Games نقش پررنگ‌تری را ایفا کرده است. زولا پشتیبانی خوبی از کشورهای درون آسیا می‌کند و ایرانیان به راحتی می‌توانند به تجربه‌ی این بازی Free to Play بپردازند.

اگر بخواهیم از تشبیهی استفاده کنیم، زولا شباهت زیادی به Counter-Strike دارد و گروه تبهکاران و گروه ضربت به مقابله با یک‌دیگر می‌روند. زولا یک بازی روان است که نقص‌های کمی در مقابل بازی‌های قدرتمندی مثل Counter-Strike دارد و به دلیل رایگان بودن، تجربه‌ای آسان را به کاربران خود ارائه می‌دهد. بازی، مودها متفاوتی دربر دارد؛ برای مثال شما می‌توانید فقط با چاقو به کشتن همدیگر بپردازید که البته این مودها، در کنار مودهای اصلی مانند تصاحب پرچم یا خنثی کردن بمب قرار دارد.

در دنیای بازی‌های رایگان، دو نوع پرداخت درون برنامه وجود دارد؛ نوع اول، بازی‌هایی هستند که صرفا آیتم‌هایی تزئینی مانند لباس‌ها، رنگ‌آمیزی سلاح‌ها و… با پول قابل خریداری هستند و هیچ بازیکنی برتری نسبت به دیگری ازاین لحاظ ندارد؛ به عبارتی هر قدر پول در بازی خرج کنید، قدرت سلاح یا شخصیت شما افزایش نخواهد یافت. می‌توان به بازی‌هایی مثل Fortnite یا DOTA 2 در این زمینه اشاره کرد. نوع دوم بازی‌هایی هستند که با پرداخت بیشتر، قدرت سلاح یا شخصیت شما بیشتر خواهد شد و با پرداخت پول بیشتر، بازی آسان‌تر خواهد شد. می‌توان به بازی Paladinsدر این زمینه اشاره کرد. زولا نیز یک بازی رایگان است و مشخصا از این سنت پیروی می‌کند و نوع دوم پرداخت‌های درون برنامه برای این بازی در نظر گرفته شده است. در بازی سلاح‌های بسیار متنوعی وجود دارد که قابل شخصی‌سازی و ارتقا هستند. با ارتقای اسلحه‌ی خود، نیاز به طلا دارید که بخش اصلی به دست آوردن طلا، با پرداخت‌های درون برنامه است. پشتیبانی خوب زولا از کشورهای آسیایی به خصوص ایران، باعث شده است که شما به راحتی بتوانید با درگاه‌های شتاب، به راحتی خریدهای خود را انجام دهید و نیازی به خرید دلار مثل دیگر بازی‌های آنلاین، نداشته باشید. ارتقای اسلحه، بخش بسیار مهمی از بازی را تشکیل می‌دهد چراکه قدرت آسیب‌رسانی اسلحه‌ی شما را افزایش می‌دهد که کشتن دشمنان را ساده‌تر می‌کند. اگر به دنبال ارتقای اسلحه‌ی خود نباشید در طولانی مدت، بازی برای شما سخت‌تر از دیگر بازیکنان خواهد شد.

یکی از بهترین خبرهایی که زولا برای کاربران ایرانی خود دارد آن است که شما نیازی به یک اینترنت قوی ندارید و با سرویس‌های 128کیلوبیتی می‌توانید بازی را تجربه کنید. البته این به معنای آن نیست که گرافیک بازی ضعیف است بلکه زولا، یک گرافیک قابل قبولی را به شما ارائه می‌دهد که طبیعتا به پای رقبای بزرگ خود در این سبک نمی‌رسد. خبر خوب دیگر آن است که اشخاصی که از سرویس‌های مخابرات و شاتل بهره می‌برند، می‌توانند رایگان بازی را دانلود کنند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.