بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

تاریخ برگزاری رویداد ای 3 مشخص شد

| شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۳۴ ب.ظ

نمایشگاه E3 2021 پس از یک سال غیبت به‌صورت مجانی از روز ۲۲ خرداد شروع به کار خواهد کرد. نمایشگاه امسال به دلیل همه‌گیری کرونا و مشکلات موجود، کاملاً مجازی خواهد بود و تمامی کنفرانس‌ها به‌صورت زنده از طریق شبکه‌های استریم ویدیو مانند توییچ و یوتیوب پخش خواهد شد. شرکت‌های بزرگی مانند ایکس‌ باکس، نینتندو، یوبی‌سافت، اسکوئر انیکس و کپکام در رویداد امسال شرکت دارند و هرکدام یک استریم زنده به‌منظور معرفی بازی‌های جدیدشان برگزار خواهند کرد. بیایید از زمان‌ دقیق برگزاری تمامی کنفرانس‌های E3 2021‌ آگاه شویم. تاریخ نمایشگاه e3 2021 به صورت کامل مشخص شد. 

معمولاً نمایشگاه E3 تنها به کنفرانس‌های مطبوعاتی و معرفی بازی‌های جدید خلاصه نمی‌شود و علاقه‌مندان قادر به تجربه‌ی بازی‌های جدید هم خواهند بود. تمامی غرفه‌های امسال به‌صورت مجازی از طریق اپ موبایل E3 2021‌ در دسترس خواهند بود و می‌توانید اطلاعات بیشتری نسبت به بازی‌های جدید پیدا کنید. در ادامه می‌توانید زمان دقیق کنفرانس‌ها را از روز اول تا آخرین روز نمایشگاه مجانی امسال مشاهده کنید.

کنفرانس‌های شنبه ۲۲ خرداد E3 2021

کمیته برگزاری نمایشگاه امسال، تاریخ بازگشایی را روز ۲۲ خرداد و ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت‌ایران اعلام کرده است. شرکت‌های یوبی‌سافت و گیرباکس، اولین کنفرانس‌های خبری را برگزار خواهند کرد و روز اول با بازی‌های جذابی همراه خواهد بود. بیایید ببینیم این ناشران بزرگ چه برنامه‌ای برای ما ریخته‌اند.

یوبی‌سافت فوروارد

Ubisoft Forward

رویداد یوبی‌سافت فوروارد ۲۰۲۱ روز ۲۲ خرداد و ساعت ۲۳:۳۰ به‌وقت‌ایران برگزار خواهد شد. این اولین کنفرانس E3 2021 خواهد بود که از بازی‌های جدید شرکت یوبی‌سافت رونمایی خواهد کرد. این ناشر فرانسوی یک ساعت قبل از آن، استریم زنده‌ای با حضور مهمانان مختلفی خواهد داشت و در مورد بازی‌های فعلی مانند For Honor، واچ داگز و The Crew 2‌صحبت خواهد کرد.

کنفرانس اصلی با پخش گیم‌پلی جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی رینبو سیکس به نام Rainbow Six Extraction همراه خواهد بود. بازی‌های مهمی مانند دیویژن و شاهزاده‌ی پارسی در کنفرانس یوبی‌سافت حضور نخواهند داشت و باید ببینیم این شرکت چه سورپرایز‌های دیگری برای ما دارد. پس از اتمام مراسم، پس نمایش از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به‌وقت‌ایران پخش خواهد شد که اطلاعات بیشتری در مورد گیم‌پلی بازی‌ها در اختیار ما قرار خواهد داد.

انتظار حضور بازی‌های معرفی‌شده مانند فارکرای ۶ و آساسینز کرید والهالا را هم داریم. یوبی‌سافت همچنین به دنبال ورود به عرصه‌ی فیلم‌سازی است و گزارش‌های مختلف، حاکی از معرفی یک فیلم جدید به نام Werewolves Within در نمایشگاه E3 2021 است. منتظر شروع کنفرانس خبری یوبی‌سافت در روز ۲۲ خرداد و ساعت ۲۳:۳۰ به‌وقت‌ایران باشید.

Gearbox Entertainment

شرکت گیرباکس که بیشتر با مجموعه‌ی Borderlands شناخته‌ می‌شود، تصمیم گرفته تا کنفرانس جداگانه‌ای از کمپانی مادر خود به نام Take-Two داشته باشد. این کنفرانس روز یک‌شنبه و ساعت ۰۱:۳۰ به‌وقت‌ایران برگزار خواهد شد. فعلاً از برنامه‌های این شرکت خبر نداریم و ممکن است چند بازی جدید در کنار محتوای تازه برای بازی Borderlands 3 رونمایی شد. گوش‌به‌زنگ خبرهای بیشتر در روز بامداد یک‌شنبه ۲۳ خرداد باشید.

کنفرانس‌های یک‌شنبه ۲۳ خرداد

روز یک‌شنبه با کنفرانس‌های بزرگی همراه خواهد بود که هوش از سر همه خواهد پرید. کنفرانس شرکت‌های مایکروسافت، اسکوئر انیکس و کمپانی برادران مارول در روز یک‌شنبه برگزار خواهد شد. مایکروسافت تصمیم گرفته تا مراسم امسال را همراه شرکت بتسدا برگزار کند و آینده‌ی عناوین انحصاری را هم مشخص کند. بیایید ببینم زمان دقیق این کنفرانس‌ها کی خواهد بود.

کنفرانس ایکس باکس و بتسدا

ایکس باکس و بتسدا

کنفرانس مشترک ایکس باکس و بتسدا روز یک‌شنبه ۲۳ خرداد و ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت‌ایران شروع خواهد شد. این برنامه یک ساعت و نیم طول خواهد کشید و تریلر معرفی گیم‌پلی بازی Halo Infinite و بازی‌های مهم بتسدا مانند استارفیلد را خواهیم دید. روز یک‌شنبه برای عاشقان سری بازی Elder Scrolls هم سورپرایز‌هایی خواهد داشت و به همین دلیل گوش‌به‌زنگ باشید.

شرکت EA هم در بخشی از کنفرانس حاضر خواهد بود و گیم‌پلی بازی Battlefiled 2042 را به‌طور کامل معرفی خواهد کرد. بیشتر تمرکز رویداد زنده‌ی مایکروسافت روی استودیوهای انحصاری و آینده‌ی بازی‌های بتسدا خواهد بود و احتمالاً بازی‌های بیشتری از توسعه‌دهندگان سراسر جهان را هم ببیینم. همان‌طور که خواندید، کنفرانس مایکروسافت روز ۲۳ خرداد و ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت‌ایران شروع خواهد شد.

اسکوئر انیکس تقدیم می‌کند!

شرکت ژاپنی اسکوئر انیکس یک کنفرانس ۴۰ دقیقه‌ای در روز یک‌شنبه خواهد داشت. این رویداد ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه به‌وقت‌ایران برگزار خواهد شد و ما را از جدیدترین‌ بازی‌ها آگاه خواهد کرد. انتظار معرفی بازی جدید استودیو Eidos Montréal و خبرهای بیشتری در مورد بازی Babylon’s Fall از ساخته‌های شرکت پلاتینیوم‌ گیمز راداریم. این مراسم نگاه عمیق‌تری به بازی Life is Strange: True Colors از تازه‌های مجموعه‌ی لایف ایز استرنج خواهد داشت و بسته‌ الحاقی «پلنگ سیاه» بازی مارول اونجرز هم رونمایی خواهد شد. روز یک‌شنبه و ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه را از همین‌الان به تقویم خود اضافه کنید.

Warner-Bros-E3

Warner Bros. Games

کمپانی برادران وارنر که اخیراً با شرکت دیسکاوری هم تلفیق‌شده، یک کنفرانس مهم در نمایشگاه E3 2021 خواهد داشت. این رویداد بامداد روز دوشنبه و ساعت ۰۱:۳۰ به‌وقت‌ایران برگزار خواهد شد. فعلاً از بازی‌های حاضر در کنفرانس آگاهی نداریم اما می‌دانیم که بازی‌های مهم این شرکت مانند جوخه خودکشی و بتمن، غایبان بزرگ کنفرانس امسال Warner Bros. Games خواهند بود. به‌هرحال روز دوشنبه و ساعت ۰۱:۳۰ بامداد به‌وقت‌ایران، گوش‌به‌زنگ خبرهای بیشتر باشید.

کنفرانس پی‌سی گیمینگ

روز یک‌شنبه با کنفرانس پی‌سی گیمینگ که هرساله به کمک ٰرسانه‌ی PCGamer برگزار می‌شود، خاتمه می‌یابد. این رویداد هم بامداد دوشنبه و ساعت ۰۳:۳۰ به‌وقت‌ایران شروع خواهد شد. تمرکز این کنفرانس روی بازی‌های مخصوص کامپیوتر خواهد بود و معمولاً عناوین کم طرفدارتری معرفی می‌شوند.

کنفرانس‌های دوشنبه ۲۴ خرداد E3 2021

روز دوشنبه با کنفرانس‌های متنوعی از سوی شرکت‌های کپکام، Take-Two‌و ریزر همراه خواهد بود. توسعهٔ دهندگان مستقل هم در طول روز، بازی‌های خود را معرفی خواهند کرد. بیایید از زمان دقیق این کنفرانس‌های روز دوشنبه آگاه شویم.

capcom-e3-2021

Capcom

رویداد زنده‌ی شرکت کپکام روز سه‌شنبه و ساعت ۰۲:۰۰ بامداد به‌وقت‌ایران شروع خواهد شد. تمرکز این کنفرانس روی بازی‌های مهمی مانند Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin و رزیدنت ایول ۴ برای هدست واقعیت مجازی آکیولوس خواهد بود.‌َ‌‌ کپکام برنامه‌هایی برای بازی‌های بازی رزیدنت ایول هم در نظر دارد و شایعات و گزارش‌های منتشرشده، حاکی از معرفی بازی‌های جدید دارند. دقت کنید که منظور از دوشنبه، تاریخ و زمان اصلی به‌وقت ایالات‌متحده آمریکا است و هنگام تبدیل تاریخ به شمسی، روز دوشنبه به بامداد سه‌شنبه تبدیل می‌شود.

Take-Two Interactive

شرکت Take-Two، استودیو‌های بزرگی مانند 2K Games و راک‌استار گیمز را تحت مالکیت خود دارد و حضور این شرکت در نمایشگاه E3 2021، می‌‌تواند نوید معرفی بازی‌های بزرگی باشد. منتظر پخش کنفرانس در روز دوشنبه و ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت‌ایران باشید. در حال حاضر خبری از بازی‌های حاضر در مراسم نداریم و گوش‌به‌زنگ خبر‌های بیشتر باشید.

کنفرانس‌های سه‌شنبه ۲۵ خرداد E3 2021

آخرین روز از نمایشگاه E3 2021 با کنفرانس‌های مهمی از جانب نینتندو و باندای نامکو همراه خواهد بود. معمولاً روز آخر با رویداد‌های طرفدار محور مانند مصاحبه با توسعه‌دهندگان و افراد مطرح همراه است و بیایید ببینیم زمان‌بندی روز‌ سه‌شنبه به چه شکل خواهد بود.

Nintendo-Direct

Nintendo Direct

مهم‌ترین کنفرانس روز سه‌شنبه به شرکت نینتندو تعلق دارد. این شرکت ژاپنی روز سه‌شنبه و ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت‌ایران از آخرین بازی‌ها و تحرکات خود رونمای خواهد کرد. احتمالاً بازی‌های بیشتری برای کنسول نینتندو سوئیچ ببینیم و از سوی دیگر، احتمال معرفی یک نسخه‌ی جدید از این کنسول دستی زیبا هم وجود دارد. کنفرانس این شرکت تنها ۴۰ دقیقه طول خواهد کشید و تمرکز اصلی آن‌هم بازی‌های جدید سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

Bandai Namco

آخرین کنفرانس نمایشگاه E3 2021 به شرکت باندای نامکو تعلق دارد. این رویداد روز چهارشنبه و ساعت ۰۱:۳۰ بامداد به‌وقت‌ایران پخش خواهد شد. بازی‌های مهمی مانند Elden Ring در کنفرانس حضور دارند و پیشنهاد می‌کنیم از همین‌الان، تاریخ اعلام‌شده را به تقویم خود اضافه کنید تا مبادا از جدیدترین خبرها و بازی‌ها عقب بمانید.‌

از جمله غایبان بزرگ نمایشگاه امسال باید به سونی و کونامی اشاره کرد. سونی چند سالی است که نمایشگاه E3 را مناسب برنامه‌های خود نمی‌داند و کونامی هم به دلیل عدم آمادگی از مراسم امسال انصراف داده است. در ادامه می‌توانید نگاهی به‌تمامی رویداد‌های نمایشگاه E3 امسال بیندازید و مانند همیشه‌ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

زمانبدی کنفرانس‌های E3

زمان‌ دقیق تمامی کنفرانس‌های E3 2021

  1. E3 Preshow – شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۲۱:۳۰
  2. Ubisoft Forward – شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۲۲:۳۰
  3. Gearbox Entertainment presentation – یک‌شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۰۱:۳۰
  4. GamesBeat Session – یک‌شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۰۲:۱۵
  5. Entertainment’s Naraka Bladepoint – یک‌شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۲۰:۱۵
  6. Xbox and Bethesda Showcase – یک‌شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۲۱:۳۰
  7. Square Enix Presents – یک‌شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۲۳:۴۵
  8. Warner Bros. Games Back 4 Blood – دوشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۰۲:۰۰
  9. PC Gaming Show – دوشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۰۲:۳۰
  10. Future Games Show – دوشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۰۳:۳۰
  11. Verizon presentation – دوشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۲۰:۳۰
  12. Intellivision – دوشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۲۱:۱۵
  13. Take-Two Interactive Panel – دوشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۲۱:۴۵
  14. Mythical Games presentation – دوشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۲۲:۴۰
  15. Indie Showcase – دوشنبه ۲۳ خرداد ساعت ۲۳:۳۰
  16. Freedom Games presentation –سه‌شنبه ۲۴ خرداد ساعت ۰۰:۰۰
  17. Capcom presentation – سه‌شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۰۲:۰۰
  18. Razer E3 Keynote – سه‌شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۰۲:۳۰
  19. Nintendo Direct – سه‌شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۲۰:۳۰
  20. Bandai Namco presentation – چهار‌شنبه ۲۴ خرداد ساعت ۰۱:۵۵
  21. Yooreka Games Presentation – چهارشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۰۳:۰۰
  22. Official E3 2021 Awards Show –چهارشنبه ۲۴ خرداد ساعت ۰۴:۱۵

منبع:‌IGN

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی