بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

فیلم El Camino A Breaking Bad Movie 2019

| جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۸ ب.ظ

f-breaking-bad-movie-Cover.jpg (900×600)

آیا فیلم سینمایی بریکینگ بد ( Breaking Bad ) قرار است ساخته شود!؟ با این ‌که تهیه‌کننده و دیگر عوامل و بازیگران سریال محبوب بریکینگ بد چنین خبری را تایید نکرده‌اند اما نشانه‌هایی وجود دارد که طرفداران را به ساخت این فیلم سینمایی امیدوار می‌کند.

سریال بریکینگ بد پنج سال پیش تمام شد و در انتهای آن شاهد مرگ والتر وایت بودیم. پس اگر فیلم سینمایی برکینگ بد ساخته شود، به هیچ عنوان شاهد حضور او نخواهیم بود. البته ممکن است او در صحنه‌های فلاش بک و بازگشت به گذشته حضور داشته باشد.

خبری که احتمال ساخت این فیلم را قوت می‌بخشد این است که وینس گیلیگان (تهیه‌کننده سریال برکینگ بد) در حال نویسندگی و احتمالا کارگردانی فیلمی به اسم Greenbrier است. از آن‌جا که کمپانی سونی هم در ساخت این فیلم دخیل است، احتمال می‌دهیم «گرین‌بریر» دنباله سریال بریکینگ بد باشد.

این سریال با محبوبیت و شهرت کم‌نظیری مواجه شده است که هنوز هم تب‌وتاب آن نخوابیده است. از آن‌جا که خبر ساخت فیلم‌های سه‌گانه از سریال معروف (Walking Dead) به تایید رسیده است، بعید نیست که تا سال 2020 شاهد فیلم سینمایی بریکینگ بد نیز باشیم.

در ادامه بعضی از شایعات و گمان‌هایی را که پیرامون ساخت این فیلم وجود دارد مرور می‌کنیم.

 

آیا فیلم سینمایی بریکینگ بد ادامه ماجرای جسی پینکمن است؟

آن‌طور که از اخبار قابل اعتنا برمی‌آید، این فیلم که با تهیه‌کنندگی وینس گیلیگان تولید خواهد شد ادامه ماجرای جسی پینکمن است که آرون پاول نقش او را به عهده داشته است. انتظار می‌رود فیلم درست از لحظه پایانی سریال و فرار پینکمن آغاز شود.

طرفداران سریال، جسی پینکمن را دوست دارند و مشتاق دیدن ادامه ماجرای او هستند. البته اگر ماجرا درست از آخرین صحنه سریال آغاز شود، به احتمال زیاد والتر وایت را هم در فیلم خواهیم دید. هرچند او نتوانست در سریال جان سالم به در ببرد اما فیلم احتمالا ماجراهایی از گذشته را هم به تصویر خواهد کشید. به این طریق شاید شخصیت‌های دیگر سریال مثل ساول گودمن را هم ببینیم.

سوالی که ذهن مخاطبان را به خود مشغول کرده است این است که جسی پینکمن پس از ماجرای پایانی سریال چه کار می‌کند؟ البته که فرار می‌کند، اما چطور و به کجا؟ وینس گیلیگان حتما داستان کاملا جذاب و پرکششی تدارک دیده است. زندگی پینکمن در طول سریال بارها زیر و رو شد ولی مخاطبان می‌خواهند بدانند او این بار و بدون والتر وایت و امپراطوری مواد مخدرش چگونه به زندگی ادامه می‌دهد.

 

آیا برایان کرنستون در نقش والتر وایت در فیلم سینمایی نقشی خواهد داشت؟

برایان کرنستون کمی واضح‌تر راجع به موضوع فیلم بریکینگ بد صحبت کرده است. او تلویحا تایید کرده است که فیلمی در ادامه سریال برکینگ بد در حال ساخت است. کرنستون می‌گوید فیلم‌نامه را نخوانده است و نمی‌داند در فیلم نقشی دارد یا نه که البته اگر داشته باشد و گیلیگان از او بخواهد حتما در پروژه همکاری خواهد داشت.

برایان کرنستون - والتر وایت

برایان کرنستون با تاکید بر این موضوع که داستان فیلم را نمی‌داند و نخوانده است ادامه داده است: «در پنج سال گذشته و پس از قسمت پایانی سریال، طرفداران سوالات زیادی در مورد سرنوشت دو نفر از شخصیت‌ها داشته‌اند. در این فیلم احتمالا تکلیف آن‌ها روشن خواهد شد و من هیجان‌زده هستم، چون وینس گیلیگان یک نابغه است!»

ما می‌دانیم که یکی از این دو شخصیت به احتمال زیاد جسی پینکمن است ولی در مورد شخصیت دومی که کرنستون به آن اشاره کرده است نظری نداریم.

برایان کرنستون در آخر اضافه کرد: «حتی اگر در فیلم سینمایی بریکینگ بد نقشی نداشته باشم هم به محل فیلم‌برداری می‌روم که دوستان و همکاران قدیمی‌ام را ببینم و به یاد روزهای ساخت سریال، کمی در کنار آن‌ها باشم.»

 

آیا تاریخ دقیقی برای پخش فیلم سینمایی بریکینگ بد اعلام شده است؟

خبر ساخت فیلم هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، پس نباید انتظار داشته باشیم تاریخ پخش آن اعلام شده باشد! اما با توجه به شایعات و اطلاعاتی که درز پیدا کرده است احتمال می‌دهیم فیلم اواخر سال 2019 یا در سال 2020 آماده پخش باشد.

هنوز معلوم نیست این یک فیلم سینمایی خواهد بود یا برای پخش در شبکه تلویزیونی ساخته می‌شود.

گیلیگان در ماه جولای امسال قرارداد خود را با کمپانی سونی که تهیه‌کننده سریال بریکینگ بد بوده است برای سه سال دیگر تمدید کرده است. این فیلم اولین محصول این قرارداد خواهد بود.

 

آیا برای این فیلم تریلری وجود دارد؟

نه! تمام اطلاعات و مسائل پیرامون این فیلم تا این تاریخ در هاله‌ای از ابهام، حدس و گمان است و هیچ خبر رسمی یا تریلری برای آن منتشر نشده است.

 

هیچ اطلاعاتی از داستان فیلم Greenbrier در دسترس نیست؟

آن‌طور که متوجه شده‌ایم Greenbrier یک فیلم دوساعته است که ماجرای فرار مردی را به تصویر می‌کشد که قربانی آدم‌ربایی شده است. حدس می‌زنیم که جسی پینکمن همان «مرد دزدیده شده» باشد.

 

چه کسانی در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد؟

اگر شایعه‌ها درست باشند قرار است چهره‌های آشنای زیادی را در فیلم سینمایی بریکینگ بد ببینیم. از آن‌جا که والتر وایت مرده است در ادامه داستان نقشی ندارد و اگر هم باشد، احتمالا فقط در خاطرات جسی پینکمن و فلاش‌بک‌ها او را خواهیم دید.

آرون پاول - جسی پینکمن

انتظار می‌رود که نقش اصلی این فیلم جسی پینکمن با نقش‌آفرینی آرون پاول باشد.

 

آیا فیلم‌برداری آغاز شده است؟

فیلم‌برداری فیلم Greenbrier که ما حدس می‌زنیم همان ادامه بریکینگ بد باشد اواسط ماه نوامبر 2018 در نیومکزیکو شروع شده است و اواسط فوریه سال آینده در دوک سیتی به اتمام خواهد رسید.

پس اگر Greenbrier آن اثری باشد که در این متن به آن پرداختیم، می‌توانیم بگوییم بله؛ فیلم‌برداری فیلم بریکینگ بد چند روزی است آغاز شده است.

 

و اما خلاصه این مطلب…

شخصیت اصلی سریال بریکینگ بد والتر وایت بود که در انتهای سریال می‌میرد اما شخصیت جسی پینکمن هم مورد علاقه مخاطبان بود که سرنوشت او در ابهام باقی ماند. به همین دلیل و با توجه به پی‌گیری‌های طرفداران سریال، به نظر می‌رسد وینس گیلیگان و کمپانی سونی در حال ساخت فیلمی هستند که به ادامه ماجرای سریال می‌پردازد و سرنوشت جسی پینکمن را مشخص می‌کند.

تا این لحظه خبر ساخت فیلم یا حضور برایان کرنستون (والتر وایت) در آن به اعلام رسمی نرسیده است. هرچند خود کرنستون تلویحا ساخت فیلم را تایید کرده است.

احتمال می‌دهیم این فیلم که با نام Greenbrier ساخته می‌شود اواخر سال 2019 یا در سال 2020 آماده پخش ‌شود. دانلود فیلم El Camino A Breaking Bad Movie 2019

بازی FIFA 20

| شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱ ب.ظ

دانلود بازی FIFA 20

FIFA-20-PC-Game.jpg (480×679)

دانلود بازی FIFA 20 برای کامپیوتر

شما به یک دلیل خاص کلمه دانلود بازی Fifa 20 را در گوگل جستجو کرده اید و به اینجا آمده اید، برای شروع یک ضد حمله برق‌آسا، سه در مقابل یک و حالا یک پاس در عمق و توی دروازه! این ندایی است که هرکدام از ما را پای تماشای فوتبال تیم محبوبمان میخ‌کوب می‌کند و برای چند ثانیه آن‌قدر خوشحالمان می‌کند که نمی‌توان با هیچ واژه‌ای آن را توصیف کرد. بالاخره سری جدید بازی FIFA برگشته است و این بار استودیو EA Sports کولاک کرده است. بازی FIFA 20 با اضافه کردن بخش‌های متعددی به بازی، هیجان زیادی را به آن دمیده است. تابه‌حال دربه‌در دنبال یک بازی فوتبال خیابانی جذاب می‌گشتید؟ ما خبر خوبی برایتان داریم! FIFA 20 با اضافه کردن بخش Volta لذت بازی در آسفالت و گل‌ولای را فراهم کرده است. Electronic Arts تا توانسته به لذت بازی افزوده است و برای بار دیگر می‌توانید جا پای ستاره‌هایی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بگذارید.

جذاب‌ترین بخش بازی FIFA 20 قطعاً حالت Volta است. از زمین‌های خاکی تا پشت‌بام برجی در ژاپن روبه روی شماست و رقابت‌های 3 در مقابل 3 تا 5 در مقابل 5 برای شما آماده‌شده است. تکنیک اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند انواع دریبل‌های مختلف را امتحان کنید و به یاد گول کوچیک، دلی از عزا درآورید. بخش Career Mode نیز دستی به رنگ و روی آن کشیده شده است و این بار می‌توانید در قالب مربیان زن، تیم خود را مربی‌گری کنید. تمامی صحبت‌های شما روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد و ممکن است با یک حرف، روحیه بازیکن را بالا ببرید یا اینکه به‌طور کل او را نیمکت نشین کنید. لذت رقابت‌های فوتبال 2019 با تیم‌های واقعی و بازیکنان واقعی را نمی‌توان با هیچ‌چیزی مقایسه کرد. در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنید و جام قهرمانی را به خانه ببرید و شهر را دیوانه کنید.

گیم پلی FIFA 20 شاهد تغییرات متفاوتی بوده است. حالا دفاع کردن حس بهتری می‌دهد و همچنین حملات نیز رنگ و روی دیگری به خود گرفته است. خوشبختانه دروازه‌بان‌ها دیگر مانند عقاب برای دریافت توپ پرواز نمی‌کند و البته که ضربات آزاد نیز شاهد سیستم جدیدی به خود بوده است. ممکن است بارها ضربات پشت محوطه را امتحان کرده باشید و به‌جایی نرسیده باشید، این بار قرار است توپ را دقیقاً در کنج دروازه قرار دهید و همراه یاران خود رقص قهرمانی را به هزاران تماشاچی هیجان‌زده نشان دهید. Ultimate Team نیز به‌نوبه خود تغییراتی را شاهد بوده است و استودیو آرام در حال نزدیک شدن به کامل شدن است. FIFA 20 لذت فوتبال را دوچندان می‌کند و زمانی این را می‌فهمید که در کنفرانس مطبوعاتی قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرده‌اید و گزارشگر از شما می‌پرسد آیا به برد تیمتان امیدوار هستید؟ و شما در دل قهرمانی را حس می‌کنید.

در ادامه برای دانلود بازی FIFA 20 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.