بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی FIFA 20

| شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱ ب.ظ

دانلود بازی FIFA 20

FIFA-20-PC-Game.jpg (480×679)

دانلود بازی FIFA 20 برای کامپیوتر

شما به یک دلیل خاص کلمه دانلود بازی Fifa 20 را در گوگل جستجو کرده اید و به اینجا آمده اید، برای شروع یک ضد حمله برق‌آسا، سه در مقابل یک و حالا یک پاس در عمق و توی دروازه! این ندایی است که هرکدام از ما را پای تماشای فوتبال تیم محبوبمان میخ‌کوب می‌کند و برای چند ثانیه آن‌قدر خوشحالمان می‌کند که نمی‌توان با هیچ واژه‌ای آن را توصیف کرد. بالاخره سری جدید بازی FIFA برگشته است و این بار استودیو EA Sports کولاک کرده است. بازی FIFA 20 با اضافه کردن بخش‌های متعددی به بازی، هیجان زیادی را به آن دمیده است. تابه‌حال دربه‌در دنبال یک بازی فوتبال خیابانی جذاب می‌گشتید؟ ما خبر خوبی برایتان داریم! FIFA 20 با اضافه کردن بخش Volta لذت بازی در آسفالت و گل‌ولای را فراهم کرده است. Electronic Arts تا توانسته به لذت بازی افزوده است و برای بار دیگر می‌توانید جا پای ستاره‌هایی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بگذارید.

جذاب‌ترین بخش بازی FIFA 20 قطعاً حالت Volta است. از زمین‌های خاکی تا پشت‌بام برجی در ژاپن روبه روی شماست و رقابت‌های 3 در مقابل 3 تا 5 در مقابل 5 برای شما آماده‌شده است. تکنیک اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند انواع دریبل‌های مختلف را امتحان کنید و به یاد گول کوچیک، دلی از عزا درآورید. بخش Career Mode نیز دستی به رنگ و روی آن کشیده شده است و این بار می‌توانید در قالب مربیان زن، تیم خود را مربی‌گری کنید. تمامی صحبت‌های شما روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد و ممکن است با یک حرف، روحیه بازیکن را بالا ببرید یا اینکه به‌طور کل او را نیمکت نشین کنید. لذت رقابت‌های فوتبال 2019 با تیم‌های واقعی و بازیکنان واقعی را نمی‌توان با هیچ‌چیزی مقایسه کرد. در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنید و جام قهرمانی را به خانه ببرید و شهر را دیوانه کنید.

گیم پلی FIFA 20 شاهد تغییرات متفاوتی بوده است. حالا دفاع کردن حس بهتری می‌دهد و همچنین حملات نیز رنگ و روی دیگری به خود گرفته است. خوشبختانه دروازه‌بان‌ها دیگر مانند عقاب برای دریافت توپ پرواز نمی‌کند و البته که ضربات آزاد نیز شاهد سیستم جدیدی به خود بوده است. ممکن است بارها ضربات پشت محوطه را امتحان کرده باشید و به‌جایی نرسیده باشید، این بار قرار است توپ را دقیقاً در کنج دروازه قرار دهید و همراه یاران خود رقص قهرمانی را به هزاران تماشاچی هیجان‌زده نشان دهید. Ultimate Team نیز به‌نوبه خود تغییراتی را شاهد بوده است و استودیو آرام در حال نزدیک شدن به کامل شدن است. FIFA 20 لذت فوتبال را دوچندان می‌کند و زمانی این را می‌فهمید که در کنفرانس مطبوعاتی قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرده‌اید و گزارشگر از شما می‌پرسد آیا به برد تیمتان امیدوار هستید؟ و شما در دل قهرمانی را حس می‌کنید.

در ادامه برای دانلود بازی FIFA 20 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی