بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

موسیقی متن بازی GTA V

| دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۳۴ ب.ظ

GTA-V-Soundtrack-Cover.jpg (480×480)

همواره یکی از ویژگی های سری بازی های GTA موسیقی متن فوق‌العاده اش بوده است. این ویژگی در تمام نسخه های این سری به خوبی قابل مشاهده است. جدید ترین نسخه این بازی یعنی GTA V نیز از این قاعده مستثنی نیست. از این رو ما  در وب سایت پارسی گیم‌ مجموعه‌ی کامل موسیقی متن این عنوان را جهت دانلود قرار دادیم. در ادامه همراه ما باشید.

مجموعه‌ی موسیقی متن‌ این بازی هم به مانند تمام نسخه های پیشین‌اش توسط یک تیم‌ حرفه ای از هنرمندان حوزه‌ی موسیقی تهیه شده است. به طور کلی در طول بازی شاهد پخش قطعات مجموعه از ۱۶ ایستگاه رادیویی بودیم.

در این مجموعه شاهد ۲۵۰ قطعه‌ی موسیقی متنوع در سبک‌های مختلف هیپ‌هاپ، راک، جاز و… بودیم. این مجموعه‌ی موسیقی ابتدا به صورت خرید دیجیتالی در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، سپس در قالب سی‌دی و به صورت فیزیکی در سال ۲۰۱۴ به بازار موسیقی عرضه شد.
قابل ذکر است تمامی قطعات آلبوم به طور اختصاصی برای این بازی تهیه شده اند.

هم‌اکنون می‌توانید این مجموعه موسیقی متن زیبا از بازی GTA V را به‌صورت تکی و یکجا، با بهترین کیفیت از وب‌سایت  پارسی گیم‌ دانلود کنید.

دانلود بازی Mass Effect Andromeda برای کامپیوتر

| پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۴۲ ب.ظ

دانلود بازی Mass Effect Andromeda برای PC

دانلود بازی Mass Effect Andromeda برای کامپیوتر

کرک بازی Mass Effect Andromeda

سیستم مورد نیاز بازی Mass Effect Andromeda

کرک بازی Mass Effect Andromeda

دانلود بازی Mass Effect Andromeda

دانلود بازی مس افکت آندرومدا

Mass-Effect-Andromeda-PC-Game.jpg (480×679)

جدیدترین نسخه‌ی سری بازی‌های محبوب Mass Effect نیز پس از انتظارات بسیار منتشر شد؛ اما آیا این بازی توانست  انتظاراتمان را برآورده و برای باری دیگر نام‌ این سری را بر سر زبان‌ها بیاندازد؟ در ادامه همراه ما باشید.

داستان این عنوان با یک پیچش فوق‌العاده نسبت به نسخه‌های پیشینش روبه‌رو شده است تا جایی که شاهد تغییر کلی دو مورد از تأثیرگذارترین جزئیات روایتی یعنی زمان و کرکتر ها بودیم. داستان بازی از سال ۲۱۸۵ آغاز می‌شود، یعنی جایی بین وقایع نسخه‌ی دوم و سوم. در این زمان گروهی به نام Andromeda Initative تشکیل می‌شود تا جهح پیدایش خانه‌ی جدیدی برای انسان ها در کهکشان اندرومدا تحقیقات خود را آغاز کند. از این رو خانواده‌ی رایدر به عنوان یکی از اعضای گروه سفری طولانی را به سمت کهکشان اندرومدا آغاز می‌کنند. اعضای این خانواده به مدت ۶۰۰ سال به خواب انجمادی فرو می‌روند تا اینکه در اندرومدا برای باری دیگر چشم باز می‌کنند؛ اما دیگر سال ۲۱۸۵ نیست، بلکه ما کنترل رایدر را در سال ۲۸۱۹ یعنی ۶۰۰ سال بعد از آن وقایع به دست می‌گیریم.

یکی از ویژگی‌های این بازی نسبت به دیگر عناوین هم سبک و سطحش، گیم پلی فوق‌العاده آن است. در واقع در‌ سیستم گیم پلی بازی شاهد تغییرات بزرگی بودیم که خوشبختانه همه‌ی آن‌ها به خوبی پیاده سازی شدند. در بازی جدید شما می‌توانید به طور آزادانه و بدون هیچ قید و بندی به گسترش و پیش بردن شخصیت، اختیارات، توانایی‌ها و… کرکتر خود بپردازید. در واقع در این عنوان شاهد هیچ‌گونه وابستگی‌ای میان کرکتر و عوامل دیگر چون کلاس ها و… نبودیم. از طرفی دیگر سیستم مبارزات بازی نیز با تغییرات بسیاری مواجه شده است. در این نسخه دیگر شاهد متوقف شدن مبارزات نبودیم، بلکه تمامی عناصر آن کاملاً به شکل یک بازی اکشن سوم شخص جریان دارند.

طراحی مأموریت‌های فرعی نیز در بازی به خوبی هر چه تمام تر صورت گرفته است. در واقع باید بگوییم هیچ یک از مأموریت‌ها فقط جهت پر کردن اوقات بازی طراحی نشده‌اند و همه‌ی آن‌ها به نوعی هدفمند هستند.

بازی در بخش صدا گذاری نیز عملکرد بسیار مناسبی را از خود نشان داد. تمامی عناصر صدا گذاری با دقت کامل تیم سازنده شکل گرفته و دقیقاً همان حسی را به گیمر منتقل می‌کنند که انتظارش را داشتیم. از طرفی دیگر گوینده‌ها نیز به خوبی از پس وظیفه‌شان بر آمده اند.

در نهایت باید بگوییم، Mass Effect: Andromeda یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در برخی از لحظات خود حس و  حال یک بازی فوق‌العاده و نفس گیر را می‌دهد؛ اما موضوعی که عیان است نبود هیچ‌گونه شباهت چه از لحاظ ساختاری و چه از لحاظ داستانی به سه‌گانه‌ی مس افکت است. بااین‌حال اگر Mass Effect: Andromeda را به عنوان نسخه جدیدی از مجموعه مس افکت در نظر نگیریم، می‌توان گفت که با بازی خوبی طرف هستیم. تجربه بازی سرگرم‌کننده است و بخش‌های مهم آن هم کیفیت خوبی دارند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

بازیSuper Mario Run

| جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ


دانلود بازی Super Mario Run برای اندروید و آیفون، آیپاد و آیپد

دانلود بازی Super Mario Run برای اندروید

دانلود بازی Super Mario Run

دانلود بازی سوپر ماریو ران

دانلود بازی قارچ خور برای اندروید

یکی از بازی‌هایی که می‌توان گفت هر کسی با آن خاطرات بسیاری دارد Super Mario است که توسط استودیوی بازی سازی کهنه کار Nintendo Co., Ltd. طراحی شده است. این بازی که به قارچ خور نیز مشهور است افراد زیادی را جلب خود کرده بود چرا که مراحل جذاب موجود می‌توانست هر کسی را به خود جلب و سرگرم کند. گرافیک پیکسلی و ساده‌ای که در این بازی به کار رفته بود برای افراد حکم بهترین را داشت. نابود سازی دشمنان در مراحل مختلف این بازی کاری سخت و چالشی بود که افراد از این کار لذت می‌بردند. حال از آن زمان و ورژن بازی سال‌ها گذشته و این کمپانی جدیدترین نسخه از این بازی را که نام Super Mario Run به خود گرفته است را به تازگی منتشر کرده است. به جز مواردی که بازی را جذاب‌تر کرده است; هیچ چیز تغییر نکرده و همان قارچ خور قدیمی است که می‌تواند خاطرات شما را زنده کند. در مراحل مختلف با ماریو همراه شده و برای نجات شاهزاده خانم باید از دشمنان مختلف که تغییرات بسیاری کرده‌اند عبور کنید. گرافیک بازی تغییری چندانی به خود ندیده و هنوز به همان صورت ساده و جذاب است.

  • کلیات + جمع بندی :

در ورژن جدید ماریو به صورت خودکار و بدون توقف به جلو رفته و فقط شما باید او را از دشمنان خطرناک که قصد جان او را کرده‌اند عبور دهید. البته اگر شما نیز برای عبور از دشمنان کاری انجام ندهید ماریو به صورت خودکار از روی آنها خواهد پرید و این تغییر دیگری است که شاهد آن خواهید بود. وجود 6 دنیای مختلف که با محیط و موانع و همچنین دشمنان متفاوت پوشش داده شده است خواهد توانست برای مدت‌ها شما را سرگرم کند. یکی از مواردی که به بازی اضافه شده است ساخت پادشاهی است که باید دید آیا مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت؟ بازی به صورت آنلاین طراحی شده و شما می‌توانید دوستان خود را به چالش‌های مختلف دعوت نمایید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. 6 دنیای مختلف
  2. لوکیشن های متنوع برای دویدن
  3. دشمنان متنوع و جدید
  4. به چالش کشیدن دوستان
  5. رسیدن به شاهزاده peach و نجات او
  6. گیم پلی سرگرم کننده و ساده
  7. گرافیک ساده و چشم نواز

بازی  Super Mario Run هم اکنون در iTunes دارای امتیاز 3.5 از 5.0 و در پلی استور نیز دارای امتیاز 3.7 از 5.0 نمره است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون می توانید بازی Super Mario Run را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم  دانلود کنید.