بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

موسیقی متن بازی GTA V

| دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۳۴ ب.ظ

GTA-V-Soundtrack-Cover.jpg (480×480)

همواره یکی از ویژگی های سری بازی های GTA موسیقی متن فوق‌العاده اش بوده است. این ویژگی در تمام نسخه های این سری به خوبی قابل مشاهده است. جدید ترین نسخه این بازی یعنی GTA V نیز از این قاعده مستثنی نیست. از این رو ما  در وب سایت پارسی گیم‌ مجموعه‌ی کامل موسیقی متن این عنوان را جهت دانلود قرار دادیم. در ادامه همراه ما باشید.

مجموعه‌ی موسیقی متن‌ این بازی هم به مانند تمام نسخه های پیشین‌اش توسط یک تیم‌ حرفه ای از هنرمندان حوزه‌ی موسیقی تهیه شده است. به طور کلی در طول بازی شاهد پخش قطعات مجموعه از ۱۶ ایستگاه رادیویی بودیم.

در این مجموعه شاهد ۲۵۰ قطعه‌ی موسیقی متنوع در سبک‌های مختلف هیپ‌هاپ، راک، جاز و… بودیم. این مجموعه‌ی موسیقی ابتدا به صورت خرید دیجیتالی در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، سپس در قالب سی‌دی و به صورت فیزیکی در سال ۲۰۱۴ به بازار موسیقی عرضه شد.
قابل ذکر است تمامی قطعات آلبوم به طور اختصاصی برای این بازی تهیه شده اند.

هم‌اکنون می‌توانید این مجموعه موسیقی متن زیبا از بازی GTA V را به‌صورت تکی و یکجا، با بهترین کیفیت از وب‌سایت  پارسی گیم‌ دانلود کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی