بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

دانلود بازی eFootball PES 2020

| پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۴۴ ب.ظ

دانلود بازی PES 2020

eFootball-PES-2020-PC-Game.jpg (480×679)

چه ساعت‌هایی از عمرمان بود که دورهم جمع می‌شدیم و آن تلویزیون رنگی کوچک و پلی‌استیشنی که یک کالای لوکس محسوب می‌شد. تمام پسران هم سن و سال فامیل لحظه‌شماری می‌کردند که یکدست از آن PES جذاب را بازی کنند و بتوانند پا جای روبرتو کارلوس بگذارند و شوت مهیبی را به سمت دروازه شلیک کنند. سال‌هاست که سری بازی Pro Evolution Soccer رفیق زندگی‌مان است و هرچند که چند سالی است از دوران اوجش فاصله گرفته است، اما این بار کونامی با تغییر اسم بازی به eFootball PES 2020 به میدان برگشته است و به نظر رگه‌هایی از امید برای بازگشت به آن دوران طلایی دیده می‌شود.

کونامی این بار تصمیم گرفته است که لایسنس چند تیم مشهور را به دست بگیرد و به همین دلیل تیم یوونتوس با تمامی کیت‌ها و آن استادیوم شلوغش به‌طور اختصاصی در بازی eFootball PES 2020 حضور دارند. می‌توانید لذت دریبل و گل زدن با رونالدو را در آن لباس گورخری مشهور تجربه کنید. از سوی دیگر مسی و یارانش نیز مانند همیشه برگشته‌اند و با اسکن سه‌بعدی، یکی از بهترین چهره‌های ممکن ساخته‌وپرداخته شده است. تغییرات در گوشه و کناره بازی دیده می‌شوند و حالا گیم پلی نیز به واقعیت نزدیک‌تر شده است. دوربین تغییر کرده است و با هر حرکت شما نیز یک نمای جدید دریافت می‌کنید که هیجان کار را بالا خواهد برد. بازی شباهت‌های زیادی به PES 2019 دارد و یک سری مشکلات قبلی نیز رفع شده است. هر بازیکن روش خاص خودش را دارد و البته که آندرس اینیستا، اسطوره آبی اناری‌ها، به بهبود گیم پلی بازی کمک کرده است.

اسطوره‌ها یکی از بخش‌هایی است که همه را مجذوب خود خواهد ساخت و می‌توانید ستاره‌های سابق تیم‌های باشگاهی مانند رونالدینیو و باتیستوتا، بکهام و توتی را زیر نظر خود داشته باشید و گل‌های متعددی با آن‌ها به ثمر برسانید. دریبل زدن فوق‌العاده حس لذت بخشی دارد و کافی است که این کار را با ستاره‌ای چون مسی امتحان کنید تا بفهمید که چه تلاشی برای ساخت گیم پلی بازی به‌کاررفته است. یک سری مربی‌های افسانه‌ای مانند کرویف و زیکو به بخش مسترلیگ اضافه‌شده‌اند که دیدن آن‌ها حس جالبی دارد و بعد از گلایه‌های متعدد، حالا سیستم خریدوفروش بازیکن بهتری به کار گرفته‌شده است. منو جدید بازی eFootball PES 2020 جذاب و دیدنی است. منتظر چه نشسته‌اید؟ می‌خواهید لذت لادسیما را بچشید یا نه؟

در ادامه برای دانلود بازی PES 2020 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی