بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

دانلود بازی Wolcen Lords of Mayhem برای PC

| جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۴۵ ب.ظ

Wolcen-Lords-of-Mayhem-PC-Game.jpg (480×679)

مدتی است استودیوهای مختلف به ساخت بازی‌های سیاه‌چاله‌ای و اکشن نقش‌آفرینی توجه بیشتری دارند. در این میان استودیو WOLCEN Studio نیز با اولین بازی خود به نام Wolcen Lords of Mayhem به بازار واردشده است و اهداف بزرگی را در سر می‌پروراند. این بازی شمارا در نقش یکی از بازماندگان قتل‌عام بزرگی هستید که افراد زیادی را به کام مرگ کشاند و حالا باید جلوی نیروی شیطانی و شر را بگیرید. برای این کار تمرین‌های نظامی زیادی را پشت سر گذاشته‌اید و کامل آماده خونین‌ترین نبردها و خشونت‌بارترین جنگ‌های تاریخ خود شوید. شما ابزاری برای کشتار هستید و خودتان را برای همه‌چیز آماده کنید.

به‌عنوان یکی از بازماندگان قتل‌عام Castagath که توسط استاد بزرگ به نام هایملاک نجات پیداکرده‌اید، حالا وارد ارتشی بزرگ از جوانانی پرشور و هیجان شده‌اید که تمریناتی نظامی و سخت را برای تبدیل‌شدن به سربازی ماوراء انسان باقدرت هایی خارق‌العاده می‌بینند. شما شانس دریافت دستورات و راهنمایی‌های کاربردی از استاد بزرگ نیز دارید و برای همین چون ستاره‌ای میان این مبارزان می‌درخشید و چشم امید تمام ارتش به شماست. اخیراً حمله‌ای به بخشی از ارتش برادری انجام‌گرفته است و هرچند که ماهیت آن نامشخص است اما تمام سربازان قسم یاد می‌کنند تا تمام نقاط مختلف دشمن را به خاک و توبره بکشانند و زمین و آسمان را برایشان پر از جهنمی از تیر و شمشیر کنند. در ادامه شما به ساحلی نزدیک شهر Stormfall منتقل خواهید شد و شروع به قتل و کشتار دشمنان خودخواهید کرد. این‌طور است که عدالت را به این سرزمین خون‌بار و مصیبت‌دیده بازخواهید گرداند.

بازی Wolcen Lords of Mayhem انتقام در سرزمین بی‌نام نشان است. برای پیشرفت در بازی نیاز به جمع‌آوری منابع مختلف دارید و برای نمونه نفس خوبی برای جاخالی دادن و البته حرکت سریع‌تر نیاز دارید. آیتم‌های مختلفی در بازی حاضر هستند و هرکدامشان قدرتی جداگانه به شما می‌بخشند و البته توانایی‌های مختلف هم با پیشرفت در بازی یک‌به‌یک باز می‌شوند و در آخر به یک غول تبدیل خواهید شد که هیچ‌کس یارای مبارزه با شما نخواهد بود. کیفیت بصری بازی بسیار چشم‌نواز است و معجون اکشن و نقش‌آفرینی فوق‌العاده خوش‌طعم ازکاردرآمده است. توسعه‌دهنده آپدیت‌های بلندمدتی برای بازی در نظر دارد و برای همین منتظر محتوای بیشتر نیز باشید. اگر به دنبال بازی‌های مشابه می‌گردید، ما Path of Exile و Grim Dawn Forgotten Gods را پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه برای دانلود بازی کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی