بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

بازی های ویدئویی

سایت بررسی و دانلود جدیدترین بازی های ویدئویی و کامپیوتری

دانلود بازی Sherlock Holmes The Devils Daughter برای کامپیوتر

| پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ب.ظ

دانلود بازی Sherlock Holmes The Devils Daughter برای PC

دانلود بازی Sherlock Holmes The Devils Daughter برای کامپیوتر

دانلود بازی Sherlock Holmes

دانلود بازی شرلوک هلمز برای pc

دانلود بازی شرلوک هلمز فارسی

دانلود بازی شرلوک هلمز جدید

دانلود بازی شرلوک هلمز برای کامپیوتر با حجم کم

کرک بازی Sherlock Holmes The Devils Daughter

سیستم مورد نیاز بازی Sherlock Holmes The Devils Daughter

Sherlock-Holmes-The-Devils-Daughter-PC-Game.jpg (480×679)

سری بازی‌های ماجراجویی‌های شرلوک هلمز ساخته استودیو Frogwares یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های سبک ماجراجویی هستند که اولین نسخه آن در سال 2002 با نام The Mystery of the Mummy عرضه شد و تا به امروز نیز هشت نسخه از این مجموعه عرضه‌شده است. عنوان شرلوک هلمز را می‌توان یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای فیلم و سریال نیز نامید که سریال‌های متعددی با این عنوان ساخته‌شده‌اند و بازخورد بسیار خوبی هم داشته است.

شرلوک هولمز افسانه‌ای، باید در منطقه وایت چپل لندن ویکتوریایی، به دنبال مردی بگردد که به طرز مرموزی ناپدید شده است. سیستم بازی بیش‌تر به‌صورت پرسش و پاسخ و گفتگو دنبال می‌شود؛ یعنی شما می‌توانید با افرادی که در بازی با آن‌ها تعامل دارید صحبت کنید و اطلاعات خود را درزمینهٔ پرونده‌ای که مشغول حل آن هستید، افزایش دهید. چه کاراکترهای اصلی و حتی مردم داخل خیابان از هرکدام می‌شود اطلاعات به خصوصی را کسب کرد. چه پرسیدن یک آدرس ساده از یک رهگذر در خیابان باشد، چه صحبت با کاراکترهایی که داستان بازی را پیش می‌برند. شرلوک هم از توانایی‌های عجیب مخصوص به خودش بهره می‌برد. حسی شبیه به «ایگل ویژن» در سری بازی Assassin’s Creed که به شما کمک می‌کند، سرنخ‌ها را بهتر پیدا کنید و چیزهایی ببینید که افراد عادی نمی‌بینند. در بازی بعضی از این سرنخ‌ها به راحتی به دست نمی‌آیند و نیاز به وسایل جانبی احساس می‌شود. به عنوان یک نمونه ساده، در بعضی از مکان‌ها نیاز به نور برای بررسی شواهد و مشاهدات خود دارید و به همین دلیل به یک منبع نور مانند شمع و یا وسایلی از این قبیل نیازمند خواهید بود. خوشبختانه بازی دست شما را در این مورد باز گذاشته است و مانند برخی بازی‌ها، نیازی نیست به دنبال یک وسیله کوچک ساعت‌ها از وقتتان را صرف کنید.

دربازی مهم‌ترین وظیفه‌ی شما ایفا نقش درصحنه‌های جرم و جنایت و پرده‌برداری از رازهای مخفی‌شده در پشت آن است. شما به‌عنوان یک کارآگاه خبره، وظیفه‌دارید که درصحنه هریک از اتفاقات و جرائم حاضرشده و با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود از صحنه جرم، پرونده را تا یافتن مظنون اصلی پیش ببرید.داستان بازی به پایان رساندن مأموریت و پیدا کردن کاراکتر اصلی بازی یعنی دختری به نام Katlin است. شخصیت کیت به‌عنوان هسته اصلی این داستان است که باید در پایان بازی برای نجات وی اقدام کنید. شما در تاریک‌ترین مکان‌های گوشه و کنار شهر لندن به دنبال کشف اسرار مخفی از یک پرونده‌ی گمراه‌کننده هستید،هریک از تصمیمات و مقیاس‌های شما در طول بازی به ادامه‌ی داستان آن تأثیر خواهد گذاشت.

در کل، گرافیک بازی در سطح خوب و حتی خیلی خوب قرار دارد و تکسچرها و مدل‌های سه‌بعدی به‌خوبی طراحی و رندر شده‌اند؛ همین ویژگی موجب می‌شود که تجربه بهتر و لذت‌بخش‌تری از بازی داشته باشیم و متناسب به همین موضوع تأثیرات مستقیم آن‌ را بر طبیعت بازی حس کنیم. شهر به‌خوبی در بازی نشان داده‌شده است. شما بدبختی قشر فقیر، زندگی طبقه متوسط و ریخت‌وپاش‌های اشرافیان را می‌توانید به‌وضوح ببینید. این خود یکی از نکات مثبت گرافیک بازی است. بافت‌های محیطی نیز بسیار باکیفیت هستند.

همواره Sherlock Holmes نزد مردم به‌عنوان یکی از بهترین کارآگاهان دنیا شناخته می‌شود و حتی اگر این شخصیت افسانه‌ای باشد، بازهم نزد طرفدارانش از احترام خاصی برخوردار است. حال که پانزده سال است علاوه بر فیلم‌ها و سریال‌ها و همچنین کتاب شرلوک هولمز، سری بازی‌های ویدیویی آن نیز عرضه می‌شود، تا علاقه‌مندان به دنیای شرلوک هولمز بتوانند از آن در دنیای بازی‌های ویدئویی نیز لذت ببرند.
اگر شما هم علاقه‌مند به بازی‌های سبک ماجراجویی و کارآگاهی دارید تجربه این بازی زیبا و هیجان‌انگیز پیشنهاد ویژه ما به شماست.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

برای دانلود بازی Sherlock Holmes The Devils Daughter برای PC با لینک مستقیم و رایگان کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی